شناسهٔ خبر: 48492570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس ستاد نماز جمعه شهر قدس:

بزرگداشت اقامه نخستين نماز جمعه كشور در شهرستان قدس برگزار مي شود

رییس ستاد نماز جمعه شهر قدس به برگزاری برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت سالروز اقامه نخستين نماز جمعه اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای سادات و پیشکسوتان ستاد نماز جمعه و ... بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حمید کاظمی صیاد  رییس ستاد نماز جمعه شهرستان قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، اظهار داشت: به مناسبت پنجم مرداد سال 58 و چهل و سومین سالگرد اقامه نماز جمعه در کشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي، برنامه هاي ويژه ای با هدف ترويج فرهنگ نماز و نمازخواني در جامعه به ويژه نسل جوان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرآغاز این برنامه ها همراه با عطرافشانی گلزار شهدا در شهرقدس است گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقه فرهنگي و عكاسي با موضوع نماز و برپایی نمايشگاه بخشی از برنامه ها در اين بزرگداشت است.
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان قدس ادامه داد: عموم مردم مي توانند عكس هاي خود را با موضوع نماز جمعه، جماعت و عید غدیر خم تا تاريخ هشتم مرداد ماه سال جاري به روابط عمومی ستاد اقامه نماز جمعه ارسال كنند.
وي در ادامه افزود: همچنین نمايشگاهي با موضوع هاي يادمان شهدا، نماز و نوجوانان، اقتصاد مقاومتي و عفاف و حجاب در روز پنج مرداد ماه در محل مصلي بزرگ شهرستان قدس برگزار خواهد شد.
کاظمی صیاد بیان داشت: مسابقه چند سئوالي با محوريت عید غدیرخم و مسابقه عکاسی با عنوان مشق جمعه تدوين شده كه همه مردم مي توانند در آن شركت کرده و به برندگان جوایز نقدی و نفیسی اعطا خواهد شد.
وي بازدید از پیشکسوتان ستاد نماز جمعه شهرستان قدس و بازدید از بیمارستان سردار شهید سلیمانی را بخش دیگر از برنامه ها معرفی کرد و در ادامه گفت: در این ایام و همزمان با جشن میلاد امام هادی علیه السلام مراسم شب شعر ولایت برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان قدس در ادامه به نشست فعالین فرهنگی مساجد، افتتاحیه نمایشگاه آدینه، برگزاری یادواره شهدای محراب و نماز جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی و کوهنوردی را گوشه دیگری از برنامه های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد اقامه نماز جمعه معرفی کرد.
وی با اشاره به حمایت از فعالین اقتصادی و رونق تولید گفت: بازدید از شرکت های دانش بنیان و کارآفرین و تجلیل از کارآفرینان و کاسبان نمونه از جمله برنامه های اجرایی ستاد نماز جمعه شهرستان قدس در این ایام است.   
کاظمی صیاد به تکریم سادات همزمان با عید سعید غدیر اشاره و تصریح کرد: دیدار با شهدای سادات، برپایی جشن های مردمی غدیر، راه اندازی کاروان شادی و پیاده روی خانوادگی و اهدای خون با برپایی ایستگاه سلامت و برگزاری میزخدمت در مصلی شهرستان قدس در دستور کار این ستاد به مناسبت بزرگداشت 5 مرداد ماه قرار گرفته است.
 

پایان پیام/659

نظر شما