شناسهٔ خبر: 48487868 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تخلفات آزمون کارشناسی ارشد چیست؟

حتی از نت‌برداری و یادداشت نمودن جواب پاسخها برای اطلاع خود جداً پرهیز نمایند، ضمناً از رد و بدل کردن هر گونه وسیله (از قبیل لوازم التحریر و ... ) و همچنین خارج نمودن اوراق امتحانی از قبیل پاسخنامه، دفترچه آزمون و یا کارت شرکت در آزمون از جلسه امتحان خودداری‌ نمایند

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بر اساس اطلاعیه های سازمان سنجش همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه­های حافظه دار از جمله تلفن همراه (حتی بصورت خاموش)،ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند و ماشین حساب در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از شرکت در آزمون می­شود.

همچنین اکیداً توصیه می‌گردد حتی از نت‌برداری و یادداشت نمودن جواب پاسخها برای اطلاع خود جداً پرهیز نمایند، ضمناً از رد و بدل کردن هر گونه وسیله (از قبیل لوازم التحریر و ... ) و همچنین خارج نمودن اوراق امتحانی از قبیل پاسخنامه، دفترچه آزمون و یا کارت شرکت در آزمون از جلسه امتحان خودداری‌ نمایند درغیر اینصورت‌ به‌ عنوان‌ متقلب‌ و متخلف‌ تلقی‌ و با وی‌ برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری‌ رفتارخواهد شد.

نظر شما