شناسهٔ خبر: 48480101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجرد: شکست مقابل لهستان در المپیک ریو را جبران کردیم

توکیو- ایرنا- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز شکست مقابل لهستان در المپیک گذشته را جبران کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(شنبه) با نتیجه سه بر ۲ مقابل لهستان پیروز شد تا المپیک توکیو را با پیروزی مقابل قهرمان دو دوره اخیر جهان شروع کند. علی‌اصغر مجرد پس از پایان این بازی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران گفت که این پیروزی، جبران شکست ایران مقابل لهستان در المپیک گذشته بود.

در دوره گذشته المپیک، ایران و لهستان در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که آن بازی با برتری سه بر ۲ لهستان به پایان رسید. در پایان آن بازی بارتوژ کورک بازیکن حریف حرکتی غیرورزشی انجام داد و موجب عصبانیت بازیکنان ایران شد. درگیری لفظی میان بازیکنان ۲ تیم حتی تا نشست خبری پس از بازی هم ادامه یافت. سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری گفت: «نمی‌دانم چرا لهستانی‌ها از ما متنفر هستند.»

در چند سال اخیر مسابقات ۲ تیم جنجالی و حاشیه‌ای بوده است. حتی زمانی که میخال کوبیاک کاپیتان لهستان در تیم باشگاهی پاناسونیک ژاپن مقابل شهرداری ورامین ایران قرار گرفت هم چنین حاشیه‌هایی ایجاد شد. کوبیاک بعدها در مصاحبه‌ای به ایرانی‌ها توهین کرد و با حکم فدراسیون بین‌المللی محروم و مجبور به عذرخواهی شد.

مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در یک گروه قرار دارند و ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه دوم به میدان می‌روند.

نتایج و برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی المپیک توکیو به وقت تهران

ایران ۳ - لهستان ۲

دوشنبه ۴ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - ونزوئلا

چهارشنبه ۶ مرداد، ساعت ۴:۳۰ ایران - کانادا

جمعه ۸ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ایتالیا

یکشنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۵:۱۰ ایران - ژاپن

نظر شما