شناسهٔ خبر: 48480043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

المپیک توکیو- والیبال مردان؛ پیروزی ایتالیا و برزیل در گام نخست

ایتالیا و برزیل در اولین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایپنا: رقابت‌های والیبال المپیک توکیو درحالی با بازی ایتالیا و کانادا آغاز شد که تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در یک رالی ۵ سته و حساس، به نخستین پیروزی خود برسد و کانادا را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد. هرچند که ایتالیا شروع بدی داشت و در […]

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا: رقابت‌های والیبال المپیک توکیو درحالی با بازی ایتالیا و کانادا آغاز شد که تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در یک رالی ۵ سته و حساس، به نخستین پیروزی خود برسد و کانادا را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد.

هرچند که ایتالیا شروع بدی داشت و در دو ست متوالی با امتیازهای (۲۶-۲۸) و (۱۸-۲۵) گوی و میدان را به حریف واگذار کرد اما با کامبکی به موقع از ست سوم به بازی برگشت و موفق شد با کسب امتیاز‌های (۲۵-۲۱)، (۲۵-۱۸) و (۱۵-۱۱)، نتیجه را به سود خود تمام کند.

در این بازی تیم ایتالیا در مجموع ۱۰۹ پوئن شامل ۶۴ امتیاز حمله، ۱۰ امتیاز دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم کانادا هم ۱۰۳ پوئن شامل ۶۴ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۳۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایتالیا کسب کرد.

آلساندرو میکله‌تو بازیکن تیم ایتالیا با کسب ۲۴ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و نیکلاس هوگ هم با کسب ۱۸ پوئن، بیشترین امتیاز را برای تیم کانادا به دست آورد.

در دومین بازی امروز، برزیل با نتیجه قاطع ۳ بر صفر و با ثبت امتیاز‌های (۲۵-۲۲)، (۲۵-۲۰) و (۲۵-۱۵) مقابل تونس به پیروزی رسید.

تیم برزیل در مجموع ۷۵ پوئن شامل ۴۷ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم تونس هم ۵۷ پوئن شامل ۲۸ امتیاز حمله، ۸ امتیاز دفاع، ۱ امتیاز سرویس و ۲۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان برزیل کسب کرد.

والاس دسوزا ملی‌پوش سرشناس برزیل و وسیم بن‌تارا بازیکن تونس با کسب ۱۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکنان تیمشان بودند.
خبرنگار: نگار بابایی نشان

برچسب‌ها:

نظر شما