شناسهٔ خبر: 48478290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اکبرپور: با مدیریت حواشی بازی با پرسپولیس مقابل پیکان می‌ایستیم

تبریز- ایرنا- سرمربی تیم ماشین‌سازی با اشاره به وضعیت تیم ماشین سازی و تغییرات به وجود آمده برای تیم و مشکل کمبود نفر در تیم، گفت: با مدیریت حواشی بازی قبل با پرسپولیس فردا مقابل پیکان می‌ایستیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا اکبرپور روز شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون بازی تیمش با پرسپولیس، افزود: این حاشیه ها شرایط تیم، روح و روان بازیکنان را تحت شعاع قرار داده بود که خوشبختانه با درایت و مدیربت باشگاه و کادر فنی توانستیم این حواشی را مدیریت کنیم و تمام تلاش مان را به کار بگیریم تا تیم را مقابل پیکان آماده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال سبزپوشان تبریز خاطرنشان کرد: تیم پیکان از لحاظ فنی در لیگ برتر خوب ظاهر شده و اکثرا مقابل تیم های بزرگ بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته و حتی با پرتاب اوت های بلند تیم ها را به چالش کشیده است.  

اکبرپور اذعان کرد: با آنالیزی که از تیم حریف داشتیم امیدواریم برابر پیکان بازی تماشاگر پسندی را انجام دهیم و از حیثیت تیم ماشین سازی دفاع کنیم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم ماشین سازی در بازی فردا اعلام کرد: تنها محروم تیم ما منصور باقری است که در بازی با پرسپولیس کارت قرمز گرفت ولی خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم.

سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم شاگردانم خودشان را قبل از بازی با ماشین سازی برتر میدان ندانند

سرمربی تیم پیکان با اشاره به جایگاه تیم ماشین سازی در جدول رده بندی لیگ برتر و سقوط قطعی این تیم اظهار داشت: امیدوارم شاگردانم فردا خودشان را برتر میدان ندانند و از بازی انگیزه ای بازیکنان جوان تیم ماشین سازی غافل شوند.

مهدی تارتار در مورد تیم ماسین سازی خاطرنشان کرد: این تیم در بازی قبل مقابل پرسپولیس تا دقیقه ۳۰ بازی موقعیت های خوبی را خلق کرد که نتوانست از این فرصت ها استفاده کند.

وی در خصوس بازیکنان غایب تیمش مقابل ماشین سازی گفت: خوشبختانه بازبکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام نفرات مقابل ماشین سازان برای برد تلاش خواهیم کرد.

دیدار تیم های ماشین سازی و پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا یکشنبه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

نظر شما