شناسهٔ خبر: 48477407 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جزئیات آتش سوزی ساختمانی در منطقه شهران تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه خودرو تیبا در یک ساختمان 5 طبقه در بخش پارکینگ دچار Hتش سوزی شده است که علت این حادثه در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: ساعت 14:22 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهران جنوبی، کوچه قائم به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

او با بیان اینکه بالافاصله 3 ایستگاه آنش نشانی به همراه خودرو دارای تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می شوند،  افزود:  آتش نشانان ظرف 4 دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند در یک ساختمان 5 طبقه در بخش پارکینگ سه دستگاه خودرو پرشیا، سمند و تیبا وجود دارد و خودرو تیبا دچار اتش سوزی شده است.

ملکی ادامه داد: علت آتش سوزی تحت بررسی کارشناسان است و آتش  در ساختمان شعله ور بود و بر خودرو های دیگر تأثیر گذاشته بود همچنین افرادی گرفتار بودند و تعدادی از ساکنان به پشت بام منتقل شدند و بعد از ایمن سازی این افراد خارج شدند.

او گفت: آتش سریع خاموش شد و در نهایت 10 نفر شامل 2 آقا و 8 خانم خارج شدند و همه افراد وضعیت خوبی دارند و تا دقایقی دیگر محل به عوامل انتظامی تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما