شناسهٔ خبر: 48475650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قربانی ۶۷ گوسفند برای نیازمندان در همدان

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از قربانی ۶۷ گوسفند نذری و تقسیم آن بین نیازمندان همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره با اقدامات بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان طی روز عید قربان اظهار کرد: در این روز شعبه جهیزیه بنیاد چهار راس گوسفند قربانی کرد و شعبه کبودراهنگ قربانی ۶ راس گوسفند به علاوه پنج کیلو گوشت اهدایی داشت.

وی با بیان اینکه شعبه بهار دو راس گوسفند قربانی کرد و شعبه عام ۱۰ راس گوسفند به علاوه سه راس پشتبانی از شعبه سنندج معادل ۹ میلیون تومان و ۲۰ بسته اهدایی از سوی خیر داشت گفت: شعبه تویسرکان چهار راس گوسفند و شعبه فامنین ۱۴ راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان تقسیم شد.

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان با اشاره به اینکه شعبه نهاوند پنج راس گوسفند و شعبه دمق چهار راس گوسفند  قربانی کرد افزود: شعبه رزن قربانی دو راس گوسفند به علاوه ۱۰ کیلو گوشت اهدایی خیر و شعبه ملایر ۹ راس گوسفند به علاوه ۹۸ بسته اهدایی خیر داشت و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با بیان اینکه امور شعب ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پشتیبانی از شعب شهرستان به علاوه ۲ میلیون و ۵۰۰ تومان پشتیبانی از سنندج برای خرید قربانی و نیز ۸۰ کیلو گوشت اهدایی خیر داشت عنوان کرد: شعبه اسدآباد هفت راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان تقسیم کرد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما