شناسهٔ خبر: 48474421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسیناسیون جانبازان بالای ۲۵ درصد در زنجان آغاز شد

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای ۲۵ درصد در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حیدری معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز واکسیناسیون کرونای جانبازان بالای ۲۵ درصد زنجانی خبر داد و گفت: در این مرحله از واکسیناسیون جانبازان بالای ۲۵ درصد از امروز تا ۴ مردادماه واکسن دریافت می‌کنند.

او افزود:پیش‌بینی می‌شود هزار و ۷۷۱ نفر از جانبازان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند و این در حالی است که برای مشمولان پیامک دریافت واکسن ارسال می‌شود.

معاون بهداشت و درمان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، ادامه داد: مشمولان دریافت واکسن می‌توانند برای تزریق واکسن در شهر زنجان به سه پایگاه مشخص شده واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن، میدان مدرس جنب درمانگاه مطهری، شهرک الهیه ساختمان مدیریت بحران و پایگاه بسیج مزار شهدای پائین و در شهرستان‌ها به مراکز بهداشت شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

او گفت: پیش از این نیز ۳۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد زنجانی، جانبازان شیمیایی شدید، ۲پا قطع، ۲چشم نابینا و جانبازان نخاعی تا  روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت‌ماه واکسن کرونا را دریافت کردند و یک ماه پس از آن نیز دُز دوم نیز به این افراد تزریق شد.



انتهای پیام/م

نظر شما