شناسهٔ خبر: 48461363 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درگیری‌های شدید و خشونت‌آمیز در فلسطین اشغالی+ فیلم

شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به اجباری بودن واکسن کرونا مقابل مقر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برپا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،  برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی گزارش کردند بعد از سخنان «نفتالی بنت»، نسخت وزیر رژیم صهیونیستی که اعلام کرد طرح واکسن کرونا اجباری است و کسانی که واکسن نمی‌زنند جان بقیه کردم و حتی محیط زیست را به خطر می‌اندازند، شهرک‌نشینان در اراضی اشغالی و در مقابل مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی برای مقابله با این اعتراضات وارد عمل شده و مردم را سرکوب و دستگیر کردند.

<div id="video-display-embed-code_14373641"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7830521/14373641?width=400&height=300"></script></div>

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت نیز گزارش داد نفتالی بنت قصد دارد یک میلیون صهیونیستی که در اراضی اشغالی هستند، اما واکسن کرونا را نزدند را تحت فشار قرار دهد تا از موضع خود بازگردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از عموم شهرک‌نشینان خواست تا اگر کسی را می‌شناسند که واکسن دریافت نکرده است، به او فشار بیاورند تا  راضی به واکسن زدن شود.

بر اساس قانون تازه تصویب شده این رژیم، به دلیل افزایش شمار مبتلایان به گونه دلتای کرونا در میان شهرک‌نشینان صهیونیست، هر کسی که واکسن می‎زند یک برچسب سبز دریافت می‌کند و بعد از آن می‌تواند به رستوران، ورزشگاه، استادیوم و عبادتگاه‌های داخل اراضی اشغالی برود.

انتهای پیام/

نظر شما