شناسهٔ خبر: 48461064 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

زمان پخش گاندو 2

ساعت پخش و تکرار سریال گاندو ۲ از شبکه سه

پخش سریال گاندو ۲ از شبکه سه پس از توقف در قسمت سیزدهم مجددا از سر گرفته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، پخش سریال گاندو ۲ از روز پنجشنبه ۳۱ تیر در کنداکتور شبکه ۳ سیما قرار گرفت تا پس از توقف پخش این سریال پلیسی به دلیل اعتراض دولت علاقه مندان بتوانند مجدداً آن را دنبال کنند.

 

زمان پخش سریال گاندو ۲

زمان پخش سریال گاندو از شبکه ۳ سیما هر شب راس ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه است و این سریال در ۴۰ قسمت هر شب از تلویزیون پخش می شود.


اگرچه ۱۳ قسمت اول سریال گاندو دو قبل از انتخابات ۱۴۰۰ پخش شده بود اما به دلیل فاصله ایجاد شده شبکه سه تصمیم گرفته تا پخش سریال گاندو را از قسمت اول کلید بزند.

 

ساعت پخش سریال گاندو ۲


زمان پخش تکرار سریال گاندو ۲

زمان پخش تکرار سریال گاندو دو در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول سریال گاندو ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۹:۵۰ دقیقه صبح انجام می شود.

 

ساعت پخش گاندو 2 ساعت 20:50
ساعت پخش تکرار گاندو 2

ساعت 2 بامداد

ساعت 9:50 صبح

 

توییت مجتبی امینی تهیه کننده، درباره پخش مجدد سریال گاندو 2

ساعن پخش تکرار سریال گاندو 2

 

دلیل توقف سریال گاندو 2 نوروز 1400

پخش سریال گاندو دو از نوروز 1400 آغاز شد اما با پایان تعطیلات نوروز توقف گاندو در قسمت سیزدهم انجام شد که حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت. در حالی که برخی ابتدا گفتند علت توقف پخش گاندو 2 ناتمام بودن این سریال است و سریال برای رسیدن به کنداکتور نوروزی سیما پخش شد اما برخی موارد دیگری را مطرح می کنند.

به گفته این دسته فشارهای دولت باعث شده بود تا سریال گاندو در آستانه انتخابات 1400 لغو پخش شود و با پایان دولت مجددا پخش خواهد شد.

شایان ذکر است اگرچه امینی تهیه کننده در فروردین 1400 گفته بود که سریال ناتمام است و به این دلیل پخش نمی شود اما دیروز با آغاز پخش مجدد گاندو در توییتی که بالا قرار گرفته نوشت: خیلی خون دل خوردیم اما برگشتیم! این توئیت گانه زنی ها مبنی بر فشار دولت برای پخش گاندو را تقویت کرد.

 

بازیگران سریال گاندو 2 شبکه سه

اکثر بازیگران گاندو در فصل دوم همان بازیگران فصل اول هستند اما بنا بر تغییر موجوع و ماجرا برخی بازیگران تغییر کرده اند از جمله کامبیز دیرباز که در فصل دوم اضافه شده و نقش آفرینی می کند.

 

داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی به اتفاق؛ سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سیدمحمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی و ... از بازیگران ثابت «گاندو» هستند.


در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده به همراه؛ بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی، پیمان دارابی با هنرمندی: شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی: بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته اند.


تعداد زیادی از بازیگران تئاتر به جمع بازیگران سریال اضافه شده اند. بخش هایی از سریال هم در ترکیه تولید می شود که تعدادی از بازیگران نقش های مکمل در همان کشور انتخاب خواهند شد.


سایر عوامل سریال «گاندو ۲» عبارتند از کارگردان: جوادافشار، تهیه‌کننده: مجتبی امینی، نویسنده: آرش قادری، مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی، مدیر برنامه ریزی: داود باقری، مدیرتصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابردار: هادی بهشتی، دستیار اول کارگردان: هادی افشار، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، تصویربردار: فراز رستگار، مدیر تدارکات: مقصود میرهاشمی، تدوین: حامد محسن پور، موسیقی: افشین عزیزی، صداگذاری: عرفان ابراهیمی، برنامه ریز: امین رضوی، منشی صحنه: ملینا رضایی، دستیار دوم کارگردان: افشین عمران، مدیرصحنه: پوریا محمدربیع، تصویربردار پشت صحنه: علیرضا صلواتی، عکاس: حسن هندی، بهار عسگری، مشاور رسانه: مریم کریمیان.

 

 

حواشی سریال گاندو در فصل اول و دوم

همان طور به یاد دارید در زمان پخش سریال گاندو 1 دولت روحانی به دلیل انتقاد به محتوای این فیلم با پخش بخش هایی از آن مخالفت کرده و مساله تا جایی بالا گرفت که دو شب این سریال پخش نشد و شایعه هایی مبنی بر عدم پخش ادامه آن پیچید که در نهایت با حذف و تغییر برخی قسمت ها پخش شد.

 

مهدی آذرپندار مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه درباره پخش سریال نوروزی این شبکه درباره تفاوت‌ها در اطلاع رسانی نسبت به نام سریال و حتی پخش آن توضیح داد: علت اینکه اطلاع رسانی‌های متفاوتی نسبت به این سریال و به طور کلی سریال نوروزی شبکه سه صورت گرفت، حساسیت‌هایی است که حول پخش گاندو وجود داشت و در واقع غرض این بود که فشار‌ها و حساسیت‌ها نسبت به پخش این سریال کاهش پیدا کند.


مدیرگروه فیلم و سریال‌های شبکه سه در ادامه درباره ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد: می‌توانم قول بدهم که مثل فصل یک، کاری با جذابیت بالا به لحاظ پروداکشن و قصه خواهیم داشت و این فصل حتی از فصل نخست پروداکشن بزرگ‌تری دارد. اتفاقات متفاوتی هم در قصه این سریال رخ می‌دهد که به موقع اطلاع رسانی می‌شود.

 

وی درباره پخش سریال اکشن جاسوسی در ایام نوروز و جلب مخاطب نیز گفت: تا به حال در این ایام اکشن جاسوسی پخش نشده است و اتفاق جدیدی است. «گاندو ۲» برای مخاطب جذاب خواهد بود و مؤلفه‌های جذابیت فصل نخست از جمله قصه، ترکیب بازیگران فصل نخست و پروداکشن کاملاً در آن حفظ شده است.

 

آذرپندار درباره پرونده‌های امنیتی که در این سریال به آن‌ها پرداخته شده است، نیز گفت: بهتر است که فعلاً وارد جزئیات نشویم، اما این سریال قصه ملتهبی دارد. به هر حال فکر می‌کنم کار‌های جاسوسی امنیتی که در یکی دو سال اخیر پخش شده است، همگی با استقبال رو به رو بوده است و گاندو جز آن دسته از سریال‌هایی است که مطالبه ساخت فصل دوم ان وجود داشته است.

 

تیزر سریال گاندو 2

<div id="video-display-embed-code_299320" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/96348/299320?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما