شناسهٔ خبر: 48455852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رنگرز: همه کشتی‌گیران ما شانس کسب مدال المپیک ۲۰۲۰ را دارند

دارنده مدال جهانی کشتی فرنگی کشورمان گفت: به نظر من همه کشتی گیران ما می‌توانند در المپیک ۲۰۲۰ روی سکو بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز مدیر اداره کل ورزش و جوانان مازندران و دارنده مدال طلای جهان در کشتی فرنگی، درباره پیش‌بینی خود از عملکرد کاروان کشتی ایران به خصوص فرنگی کاران در المپیک ۲۰۲۰، گفت: در کشور ما همیشه بیشترین فشار و انتظار برای کسب مدال در المپیک بر دوش کشتی گیران بوده است. به همین دلیل، عملکرد کاروان کشتی می‌تواند در تثبیت، تحکیم و تنزل جایگاه کاروان ایران در المپیک اثرگذار باشد.

وی افزود: به نظر من همه کشتی گیران (آزاد و فرنگی) ما می‌توانند در المپیک ۲۰۲۰ روی سکو بروند و شانس کسب مدال دارند؛ چرا که در این دو سال با وجود شرایط کرونایی و کنسل شدن رقابت‌ها و تورنمنت‌های مختلف، بسیار با برنامه ریزی  و اردو‌های تدارکاتی خوبی پیش رفته اند. قطعاً کاروان کشتی ایران، حضور موثر و شایسته‌ای در المپیک دارد. البته به شخصه در این دوره رقابت ها،  به کسب مدال المپیک برای کشورمان در شمشیربازی، کاراته و وزنه برداری امید دارم. امیدوارم در پایان، جایگاه ما نسبت به ۲۰۱۲ لندن بهتر بشود.  

وی در پایان درباره وضعیت آمادگی فرنگی کاران بیان کرد: ما در المپیک ۵ نماینده در کشتی فرنگی داریم؛ همه آن‌ها روند آماده سازی خوبی را طی کردند. چیزی در حدود سه سال است که بنا سرمربی کشتی فرنگی ما با تمرکز و آرامش بالا هدایت تیم را بر عهده دارد و همین امر می‌تواند در نتیجه گیری مثبت فرنگی کاران ما در المپیک موثر باشد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نظر شما