شناسهٔ خبر: 48443742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون بهزیستی استان:

حوزه پیشگیری بهزیستی قزوین جزء رتبه‌های برتر کشور است

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی روزانه برنامه‌های مختلفی در سطح استان قزوین برگزار می‌شود و در نتیجه استان قزوین در سطح کشور در زمینه پیشگیری جزء رتبه‌های برتر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، زهرا غلامرضایی گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی روزانه برنامه‌های مختلفی در سطح استان قزوین برگزار می‌شود و در نتیجه استان قزوین در سطح کشوردر زمینه پیشگیری جزء  رتبه‌های برتر قرار گرفته است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین ادامه داد: طی سال گذشته نیز 54 هزار خدمت مشاوره‌ای و روانشناختی در استان انجام شده و نتایج مثبتی را به همراه داشته است.     

وی ابراز کرد: ارتقای سطح سلامت روان جامعه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، درمان اختلالات روان، آموزش‌های گروهی در حوزه سلامت روان و اجتماع محور با هدف ارتقا دانش و آگاهی عمومی از جمله نتایج ارائه خدمات حوزه پیشگیری توسط بهزیستنی استان است.

غلامرضایی گفت: همچنین طرح‌های آموزش پیش از ازدواج، آموزش زندگی خانواده، کنترل و کاهش طلاق، غربالگری بینایی و شنوایی از دیگر اقداماتی است که در بهزیستی استان انجام می‌شود.

نظر شما