شناسهٔ خبر: 48430642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصار الله موفق به کنترل مناطق زیادی از استان البیضاء یمن شد

جنبش انصار الله موفق به کنترل مناطق زیادی از منطقه ناطع در استان البیضاء در جنوب غربی یمن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های یمنی گزارش دادند که گروه انصار الله یمن موفق به کنترل مناطق زیادی از استان البیضاء در جنوب غربی یمن شد.

به گزارش منابع یمنی این گروه بخش‌های زیادی از منطقه ناطع در استان البیضاء را تحت کنترل خود درآورده و اکنون در حومه منطقه بیحان در استان شبوه در جنوب یمن مستقر هستند.

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، ضمن تبریک پیروزی‌های پی در پی نیرو‌های انصارالله، گفت: «پیروزی‌ها و حماسه‌های قهرمانانه‌ای که نیرو‌های انصارالله برای دفاع از میهن و مقابله با تجاوزات  به دست می‌آورند، مایه مباهات رهبری و مردم یمن است.»

او در ادامه افزود: «استواری و پایداری رزمندگان در جبهه‌های مختلف، نیرو‌های متجاوز و برنامه‌های آن‌ها با هدف تضعیف وحدت، امنیت و ثبات یمن را خنثی می‌کند.»

چند روز پیش نیز عبدالملک بدرالدین، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود خطاب به مردم یمن گفت: « من به مردم عزیزمان برای پیروزی‌های بزرگی که خداوند در استان البیضاء و در همه جبهه‌ها به آن‌ها ارزانی داشته است تبریک می‌گویم. این پیروزی‌ها گواه روشنی بر نتایج عالی صبر، کار، فداکاری و مسئولیت پذیری است.»

انتهای پیام/

نظر شما