شناسهٔ خبر: 48429245 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حفظ وحدت و یکپارچگی اولویت مهم کشور است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: حفظ وحدت، آرامش و یکپارچگی اولویت مهم کشور است و همه مردم و مسوولان در آن نقش دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان روز چهارشنبه در خطبه نماز عید قربان در سنندج اظهار داشت: شرایط موجود افغانستان و جنگ و تفرقه موجود در آن باید انگیزه بیشتری در ما برای حفظ نعمت وحدت ایجاد کند.

او با اشاره به حضور مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری یادآور شد: بسیاری از مردم گله‌مندی‌هایی و مشکلاتی داشتند، اما با این وجود پای صندوق رای حاضر شدند.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: آرای آبرومند رییس جمهور منتخب نشان داد که مردم پذیرفته‌اند که دولت تازه نفسی می‌آید و مشکلات را به امید خدا حل و فصل می‌کند البته همه باید به پیشبرد این هدف کمک کنند.

او ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق چند پیام دارد که یکی از آن‌ها حفظ آرامش است شاید پیام‌های تفرقه انگیز از هر گوشه‌ای وجود داشته باشد، اما باید به دمیدن امیدواری پرداخت.

نماینده، ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: گاهی بی‌تدبیری‌هایی همچون کمبود برق در کشور یا مشکلات تامین آب در خوزستان دیده می‌شود که می‌توانست پیشگیری شود تا مشکلات به این نقطه و این حد نرسد.

او تاکید کرد: تامین آب و برق توقعات بالایی از سوی مردم نیست و نیازمندی‌های اولیه آن‌ها است که انتظار می‌رود دولت‌ها آن را مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به قرآن توصیه به حق و صبر را مهم دانست و گفت: این ۲ امر مهم تنها با زبان ممکن نیست بلکه فرد باید با عمل به آن توصیه کند.

نظر شما