شناسهٔ خبر: 48428335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آب مورد نیاز روستای هوله علیا ثلاث باباجانی تامین شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی از تامین آب مورد نیاز روستای هوله علیا این شهرستان خبر داد و گفت: برای آبرسانی به این روستا، هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

صاحب‌خبر -

علی رحمانی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این اعتبار از سوی شرکت آب و فاضلاب و ۷۵۰ میلیون ریال نیز از سوی اداره برق برای تاسیسات برق هزینه شده است .
وی ادامه داد: طول شبکه و خط انتقال این پروژه آبرسانی چهار کیلومتر است و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی و یک باب ایستگاه پمپاژ ۲۰ متر مکعبی اجرا و ۲ باب چشمه نیز بهسازی شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی یادآور شد:
روستای هوله علیا ۶۸خانوار جمعیت دارد و بر اثر زلزله آبان ۹۶ به طور کامل جابجا و بازسازی شد و با اجرای این پروژه و کنتور گذاری از آب شرب و سالم برخوردار شد.
فرماندار ثلاث‌باباجانی نیز در این ارتباط گفت: تامین و توزیع آب شرب هفت روستای جابجا شده این شهرستان در اثر زلزله آبان ۹۶ باید در اولویت قرار گیرد.
«یدالله شکری» افزود: رفع مشکلات تامین آب شرب پایدار روستاهای «بانی پاریاب»، «حرمیان علیا»، «کوگاه» و «بژی»، «اورازه»، «دوله خشک»، «ژاله کوسه» از اولویت های آب و فاضلاب باشد.
آب و فاضلاب ثلاث باباجانی ۶ هزار مشترک روستایی دارد.
شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

نظر شما