شناسهٔ خبر: 48426974 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت‌های تردد در محور‌های سیستان و بلوچستان

با توجه به ورود موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهر‌ها، طرح محدودیت تردد در محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان تا ساعت ۷صبح روز دوشنبه ۴مرداد اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ مهدی خمر  رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم اين بیماری، تمامی سفرها در سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ مهدی خمر با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص ترددهای بین استانی گفت:در این مدت، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی کشور و من جمله شهرهای استان سیستان و بلوچستان ممنوع است.

وی تصریح کرد: علاوه برجلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نكرده و به شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که به شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، 500هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ خمر با تاكيد بر اينكه تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسايل نقليه در مبادی ورودی به استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وي به شهروندان و سایر هموطنان عزیز توصيه كرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید قربان در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نيز همکاری کنند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما