شناسهٔ خبر: 48424990 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

امیرعبداللهیان در دیدار سفیر عمان در تهران:

تداوم رایزنی سیاسی ایران و عمان به تامین ثبات و امنیت کمک می کند

دستیار ویژه رئیس مجلس تداوم رایزنى و مشورت هاى سیاسى جمهورى اسلامى ایران و سلطنت عمان را حائز اهمیت فراوانى دانست که به تامین ثبات و امنیت در منطقه کمک مى کند. تداوم رایزنی سیاسی ایران با عمان به تامین ثبات و امنیت منطقه کمک می کند دستیار ویژه رئیس مجلس تداوم رایزنى و مشورت هاى سیاسى جمهورى اسلامى ایران و سلطنت عمان را حائز اهمیت فراوانى دانست که به تامین ثبات و امنیت در منطقه کمک مى کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ ابراهیم بن احمد المعینى سفیر سلطنت عمان در تهران با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شوراى اسلامى و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت و گو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار مناسبات دو کشور را برادرانه و رو به رشد خواند و افزود: تعمیق و تقویت ارتباطات دوستانه تهران - مسقط در عرصه هاى مختلف به ویژه در عرصه پارلمانى، نقش مهمى در افزایش سطح تعاملات دوستانه فیمابین دارد.

وى همچنین افزود: تداوم رایزنى و مشورت هاى سیاسى جمهورى اسلامى ایران و سلطنت عمان، حائز اهمیت فراوانى است و به تامین ثبات و امنیت در منطقه کمک مى کند.

ابراهیم بن احمد المعینى ، سفیر عمان در تهران نیز در این دیدار بر ضرورت تحکیم و تقویت مناسبات دو کشور در عرصه هاى سیاسى، اقتصادى و پارلمانى تاکید کرد و افزود: توسعه و گسترش ارتباطات دوستانه میان جمهورى اسلامى ایران و سلطنت عمان، نقش مهمى در افزایش همکارى هاى دو کشور در سطوح دوجانبه، منطقه اى و بین المللى دارد.

وى در این دیدار بر آمادگى دولت و پارلمان این کشور براى توسعه تعاملات میان بخش هاى مختلف دو کشور تاکید کرد./
پایان پیام

نظر شما