شناسهٔ خبر: 48420485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام عبداللهی‌نژاد:

افراد محجبه، مروج و مبلغ دین اسلام هستند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حجاب از ضروریات دین است و افراد محجبه، مروج و مبلغ دین اسلام به حساب می‌آیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دهاقان، حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان دهاقان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بازدید کرد.

افراد محجبه، مروج و مبلغ دین اسلام هستند


عبداللهی‌نژاد در این بازدید در جمع کارمندان زن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان گفت: حجاب دارای آثار و فواید بسیار زیادی روی فرد و جامعه است و به جرئت می‌توان گفت که حجاب، ضامن سلامتی روان در فرد و جامعه است، حجاب برای زنان مصونیت و پشتوانه دینی و اعتقادی است که باعث حفظ جایگاه انسانی زنان می‌شود.

وی افزود: هر چقدر اهتمام در امر حجاب، مراتب بالاتر و برتری داشته باشد، تأثیر آن بر معنویات و اخلاقیات فرد و اجتماع بیشتر است؛ چراکه حجاب از ضروریات دین است و افراد محجبه، مروج و مبلغ دین اسلام به حساب می‌آیند.

افراد محجبه، مروج و مبلغ دین اسلام هستند


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه حجاب، به هیچ عنوان موجب سلب آزادی از زنان و کاهش حضور آنان در اجتماع نمی‌شود، مطرح کرد: زن با استفاده از قانون حجاب، نشان می‌دهد که معنای حجاب و فلسفه آن را از طرف خداوند درک کرده است و با درک این قانون با استفاده از حجاب در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی حضور می‌یابد؛ زیرا زن با استفاده از حجاب در جامعه احساس امنیت می‌کند.

عبداللهی‌نژاد با تجلیل از بانوان محجبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بیان کرد: اگر دین برای حجاب حدی قرار ندهد و الزامی در کار حجاب نباشد، تمام رشته‌های جامعه از هم گسسته می‌شود، آنچنان که شاهد گسسته شدن جامعه و ارزش‌های آن در غرب به دلیل رعایت نکردن حجاب هستیم.

انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

نظر شما