شناسهٔ خبر: 48420232 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

چرا خرید خودرو دست دوم از کارنامه را پیشنهاد می کنیم؟

بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در کشور ما، یک بازار همواره داغ و پر رونق است. دلیل این موضوع یکی تنوع بسیار زیاد در این بازار است و دیگری بالا بودن قیمت خودروهای صفر.

صاحب‌خبر -

. با افزایش قیمت دلار، خودروهای صفر خارجی، افزایش قیمتی عجیب و باورنکردنی را تجربه کردند. خودروهایی که با مبلغی زیر ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شدند، حالا قیمت‌های میلیاردی را روبروی نام خود می‌دیدند. همین موضوع باعث شد که بخش بزرگی از مخاطبان بازار خودروی ایران، به سمت خودروهای دست دوم بیایند و این بازار بیشتر از قبل رونق بگیرد. اما پیدا کردن یک ماشین کارکرده سالم و روپا هم کار خیلی راحتی نیست. سایت کارنامه برای این مشکل یک راه حل بسیار خوب ارائه کرده است.

با خیال راحت از کارنامه خودرو بخرید:

کارشناسان کارنامه، خودروهای مختلفی را در بازه‌های قیمتی گوناگون در سایت خود قرار داده‌اند. نکته مثبت خودروهای آگهی شده، این است که کارشناسان کارنامه آن‌ها را تایید می‌کنند. یعنی تمامی خودروهایی که در قسمت  خرید خودرو دست دوم کارنامه  آگهی شده‌اند، قبلا توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شده‌اند. کارشناسان تمامی بخش‌های خودرو را به دقت ارزیابی کرده‌اند. در فرم کارشناسی هرگونه رنگ شدگی یا صافکاری در قسمت‌های مختلف خودرو ذکر شده است. بخش‌های مختلف فنی خودرو اعم از موتور، سیستم ترمز، برق کشی و تمامی بخش‌های زیر کاپوت از نظر کارشناسان گذشته و معایب و محاسن آن در فرم ذکر شده است. ارزیابی آپشن‌های مختلف خودرو و اطمینان از عملکرد صحیح آن‌ها نیز در فرم کارشناسی ثبت شده است. یعنی خریدار با خواندن فرم کارشناسی، به تمامی زوایای خودرو آگاه و با معایب آن آشنا خواهد شد.

سرویس‌های قابل توجه کارنامه برای خریدار و فروشنده خودرو

یکی از بزرگترین محاسن خرید خودرو از کارنامه، انجام تمامی امور توسط خود کارشناسان انجام می‌شود. یعنی صفر تا صد امور را می‌توان به این افراد سپرد و با خیال راحت سر میز معامله نشست. از طرفی در کنار سرویس معمولی خرید و فروش خودرو، کارنامه سرویس  فروش فوری ماشین  را نیز راه‌اندازی کرده که در کوتاهترین زمان ممکن و با آسان‌ترین راه، می‌توان خودرو را به فروش رساند. تمامی این سرویس‌ها، برای آسان‌تر کردن کار خریدار و فروشنده خودرو طراحی شده‌اند. به این ترتیب هم در روال معامله سرعت بیشتری ایجاد می‌شود و هم دست واسطه‌ها از خرید و فروش کوتاه شده و خریدار و فروشنده به سود مورد نظر خود خواهند رسید. از طرفی به دلیل اطمینان دو طرف معامله به کارشناسان کارنامه، روند کار با اعتماد کامل پیش خواهد رفت.

روند خرید خودروی کارکرده از کارنامه چگونه است؟

با کمک سرویس خرید خودرو کارکرده کارنامه، خریدار ابتدا با مشاوران کارنامه در مورد خودروی مورد نظرش مشورت می‌کند. این مشاوره هیچ هزینه‌ای برای خریدار ندارد. خودرو کارشناسی شده توسط خریدار انتخاب می‌شود و قرار ملاقات حضوری با فروشنده گذاشته می‌شود. در تمام روند خرید خودرو، کارشناسان در کنار خریدار خواهند بود و او را در موارد لازم راهنمایی خواهند کرد. یکی از مزایای استفاده از سرویس خرید خودروی کارنامه، آشنایی افراد این مجموعه به مسائل حقوقی است. به این ترتیب خریدار می‌تواند در مورد تمامی مسائل حقوقی و تنظیم قولنامه از کارشناسان این سایت کمک بگیرد. یک مزیت دیگر استفاده از سرویس خرید و فروش خودروی کارنامه، ضمانت تیم این سایت در مورد روند کارشناسی و معامله است. کارشناسان کارنامه، روند کارشناسی خود و صحت آن را ضمانت می‌کنند. اگر خریدار بعد از خرید خودرو به مشکلی برخورد کند که در فرم کارشناسی به آن اشاره نشده باشد، کارنامه خسارت را پرداخت خواهد کرد. در حقیقت با کمک این تیم، می‌توان در کمال آرامش، یک خرید راحت و بدون دردسر را تجربه کرد. اگر تصمیم به خرید خودروی کارکرده دارید، تامل نکنید. با کارشناسان کارنامه تماس گرفته و از آن‌ها کمک بگیرید.

نظر شما