شناسهٔ خبر: 48416787 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح نذر قربانی ویژه عید قربان در خوزستان اجرا می‌شود

مدیرکل امداد خوزستان از مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان در قالب طرح قربانگاه و عمل به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل امداد خوزستان از مردم نیکوکار برای مشارکت مردمی در  کمک به نیازمندان در قالب طرح قربانگاه و عمل به سنت حسنه قربانی در عید قربان دعوت کرد و گفت: مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

او بیان داشت: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

شیبه با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار، افزود: ۲۵۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است و بر اساس تعاملی که با اداره کل دامپزشکی انجام‌شده و به منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم خیر، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی برپا می‌شود و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را باقیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برساند.

مدیرکل امداد خوزستان تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد استان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست استان است و گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

این مقام مسئول گفت: کد دستوری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح قربانگاه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

نظر شما