شناسهٔ خبر: 48415796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کودک ۷ ساله منوجانی در رودخانه غرق شد

دهیار نورآباد (چاه شاهی) گفت: پسر بچه ۷ ساله منوجانی عصر دیروز در رودخانه فصلی در روستای نورآباد (چاه شاهی) غرق و جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

حبیب سالاری، دهیار نورآباد (چاه شاهی)در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بارندگی‌های ۲ روز گذشته، سبب طغیان رودخانه های فصلی در دهستان نورآباد (چاه شاهی) شده است.

او با بیان اینکه عصر دیروز یک پسر بچه ۷ ساله که به همراه مادرش گوسفندان را به چرا برده بود از مادرش جدا می‌شود و  به سمت رودخانه فصلی می‌رود، افزود: این پسر بچه از روی کنجکاوی اقدام به آب تنی در آب رودخانه می‌کند و در چاله‌ای که در بستر رودخانه بر اثر خاک برداری ایجاد و با آب‌های جاری پر شده بود، غرق می‌شود.

 سالاری بیان کرد: بعد از آنکه مادر متوجه می‌شود که پسرش در این چاله در بستر رودخانه افتاده است، اقدام به بیرون آوردن آن می‌کند؛ اما موفق نمی‌شود و اهالی را  با سروصدا به کمک فرا می خواند. 

او افزود: اهالی روستا بدون فوت وقت با عملیات جستجو کودک را از آب بیرون آوردند و او را به بیمارستان امام حسین (ع) منوجان منتقل کردند؛ اما متاسفانه پزشک بیان کرد: بیش از این کودک جان خود را از دست داده است.

دهیار نورآباد  در تشریح این موضوع گفت: حجم آب رودخانه زیاد بود و این موضوع باعث شد،  آب کودک را  به داخل چاله ببرد و به دلیل آشنا نبودن او به شنا این کودک جان خود را از دست می دهد. 

او با توصیه به مردم این دهستان گفت: هنگام بارندگی نباید کودکان را به سمت رودخانه ببرند؛ چرا که رودخانه وقتی طغیان می‌کند خطرناک  است، از طرفی با توجه به نزدیکی این دهستان به کوهستان، رودخانه آن به خطر ناک تر است.

انتهای پیام / م 

نظر شما