شناسهٔ خبر: 48413646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد/ هدیه ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان

کمک‌های مؤمنانه که از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا در سراسر کشور جان گرفت، همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین قدم، ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان به زوج‌های محروم هدیه شد.

صاحب‌خبر -

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم استان سمنان از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا وارد میدان شدند و تلاش کردند تا بخشی از آلام و مشکلات هم‌استانی‌هایی که تحت تأثیر اقتصادی ورود این ویروس منحوس قرار گرفته بودند، را رفع کنند.

او افزود:‌ کمک‌های مؤمنانه که از روزهای نخست شناسایی ویروس کرونا در سراسر کشور جان گرفته بود، امروز وارد مرحله تازه‌ای شده و با همیاری مردم، بسیج و سپاه و برخی نهادهای حمایتی همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان اضافه کرد: در راستای رزمایش کمک مؤمنانه و در تازه‌ترین قدم، ۱۰۰ سری جهیزیه در سمنان به زوج‌های محروم استان سمنان هدیه شد تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

دامغانی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در کار خیر و تلاش‌های انسان‌دوستانه پیشگام بوده‌اند و از ابتدای آغاز رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون، هزاران بسته معیشتی بین جامعه هدف رزمایش توزیع شده است.

او گفت: رزمایش کمک مؤمنانه به توزیع بسته‌های معیشتی محدود نشد و برنامه‌های متنوع دیگری نظیر آزادسازی زندانیان، اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و به‌خصوص هدیه همین جهیزیه‌های در برنامه قرار داشت و عملیاتی شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از مردم استان خواست تا همچنان کمک‌های خود را دریغ نکنند و برای رفع مشکلات محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا همچون گذشته در میدان باشند.

آیین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به همت بسیج و سپاه استان سمنان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان و برخی مسؤولان استانی د حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/ی

نظر شما