شناسهٔ خبر: 48406995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیر تأمین اعتبار پل تاریخی کرج هستیم

فرماندار کرج گفت: پیگیری ویژه برای تأمین اعتبار برای تکمیل پل تاریخی کرج در پیشانی ورودی البرز در دستورکار قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار کرج ب اشاره به این که  پیگیری ویژه برای تأمین اعتبار برای تکمیل پل تاریخی کرج در پیشانی ورودی البرز در دستورکار قرار گرفته است، گفت: سال گذشته اعتبارات کرج ۵۰ میلیارد تومان بود، اما امسال برغم وجود تحریم، مشکلات اقتصادی و عدم وجود منابع نفتی، اعتبارات شهرستان کرج با رشد ۲.۵ برابری به رقم ۱۳۰ میلیارد تومان رسید.

فرماندار کرج افزود: این اعتبارات صرف ۱۳۰ طرح  اولویت دار در شهرستان کرج خواهد شد.

قاسم پور گفت: با وجود افزایش اعتبارات شهرستان این هنر مدیران است که رایزنی‌های لازم را برای تخصیص منابع از سرفصل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دهند.

او افزود: در بخش‌های منابع آبی، آبیاری نوین، فاضلاب و پسماند، بهسازی راه‌های روستایی، بافت‌های فرسوده، طرح‌های هادی، توسعه امور ورزشی اعتبارات خوبی از سرفصل ملی اختصاص پیدا کرده است و مدیران مربوطه باید تلاش کنند تا منابع مالی را از این طریق نیز افزایش دهند.

قاسم پور افزود: این هنر مدیران است که رایزنی و تلاش لازم را با وزارتخانه‌های بالادستی برای جذب منابع ملی داشته باشند.

او گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز می‌توانند از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام شهر استفاده کنند.

فرماندار کرج همچنین با اشاره بر ضرورت احیاء و بازسازی هر چه سریعتر پل تاریخی کرج به عنوان پیشانی ورودی استان و شهر کرج افزود: از طریق شورای شهر و شهرداری کرج برای جذب ۵۰۰ میلیون اعتبار تا پیش از شروع بارندگی‌ها اقدام خواهد شد.

منبع : فارس

انتهای پیام/ ر . ن

برچسب‌ها:

نظر شما