شناسهٔ خبر: 48405761 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در پی کسب افتخار پویانمایی «خرچنگ» در آلمان صورت گرفت؛

تبریک وزیر آموزش و پرورش به کانون پرورش فکری

وزیر آموزش و پرورش موفقیت افتخارآمیز انیمیشن «خرچنگ» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره‌ی درسدن آلمان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، «خرچنگ» به‌ کارگردانی شیوا صادق‌اسدی و از تولیدات امور سینمایی کانون است که این‌روزها در اغلب جشنواره‌های جهانی انیمیشن حضور دارد، توانست جایزه‌ی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و دیپلم افتخار داوران کودک سی‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کوتاه درسدن آلمان را از آن خود کند.
در پی کسب این موفقیت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در توییتر نوشت: موفقیت افتخارآمیز انیمیشن خرچنگ از تولیدات فاخر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دریافت جایزه‌ی طلایی بهترین فیلم از نگاه مخاطبان و دیپلم افتخار داوران کودک در جشنواره‌ی فیلم کوتاه درسدن آلمان را صمیمانه تبریک می‌گویم.
حاجی‌میرزایی در توییت دیگری تاکید کرد: تجربه‌های جدید و موفق فیلم‌سازان نوجوان و جوان،  مشتاقان هنر هفتم را  به سینمای ایران علاقه‌مند می‌کند و این ظرفیت ارزشمندی است.
براساس تازه‌ترین خبر از این فیلم، قرار است «خرچنگ» در دوازدهمین جشنواره‌ی انیمیشن «آنی بار» کوزوو که از ۱ تا ۸ مرداد ۱۴۰۰ در شهر «پ یا» برگزار می‌شود، به نمایش درآید که حضور در بخش مسابقه‌ی بین‌الملل این جشنواره، بیست‌ودومین حضور بین‌المللی این اثر خواهد بود.

نظر شما