شناسهٔ خبر: 48404576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از وزیر ورزش تجلیل شد؛

سلطانی‌فر: ما در وزارت ورزش و جوانان مشکلات زیادی را تجربه کرده ایم

وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد چهار ساله خود در این وزارتخانه توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ آیین رونمایی از تمبر و نماد کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو ۲۰۲۰ و تجلیل از خادمان ورزش کشور عصر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

این مراسم با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس و کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، غفوری فرد، علیرضا رحیمی، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، مهین فرهادی زاد، ژاله فرامرزیان، حجت الاسلام نقویان، سردار قاسمی، داور زنی، محمود رشیدی، شعبانی بهار، صدیقی، باران چشمه، تیشه گران، سلیمانی، حسن رنگرز، نصرالله پریچهر به همراه جمع دیگری از معاونین، روسای فدراسیون‌ها و مدیر کل ورزش و جوانان استان‌ها امیر عارف نیا مسئول ستاد فرهنگی کاروان المپیک و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.

در ابتدای مراسم از تمبر یادبود کاروان المپیک توسط سلطانی فر، صالحی امیری، غفوری فرد، خسروی وفا و طاهریان، رونمایی شد.

در این مراسم، معاونان وزارت ورزش و جوانان با قرائت متنی توسط عبدالحمید احمدی و همچنین اهدای لوح یادبود از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان قدردانی کردند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  در حاشیه مراسم رونمایی از تمبر یادبود المپیک و تجلیل از ورزشکاران اظهار کرد: به دلیل اینکه در شرایط خاصی هستیم در این مراسم شیوه نامه‌های بهداشتی را به بهترین شکل اجرا کردیم. تعداد افرادی که به این مراسم دعوت شدند را محدود کردیم.

سلطانی فر گفت: دوستان حاضر در این مراسم بزرگواری کردند و از بنده تجلیل کردند. من هم از دوستانی که در وزارت ورزش و جوانان بودند در این مراسم تقدیر و تشکر کردم. البته این مسئولیت‌ها هر دوره به شخصی می‌رسد و این کار مانند دوی امدادی است و هر کدام از ما باید چوبی را به دست نفر بعدی بدهیم.

او افزود: من از گودرزی که در دوره قبلی افتخار خدمت به مردم را داشت تقدیر کردم و برای نفر بعدی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هم با تمام توان آماده هستیم تا به شخص بعدی که توسط ابراهیم رئیسی رئیس جمهور انتخاب می‌شود کمک کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم که روند موفقیت‌های ورزش کشورمان مانند بازی‌ها داخل سالن ترکمنستان، بازی‌های کشور‌های اسلامی در باکو، بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، مسابقات جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در فوتبال و حضور تیم‌های ما در فینال لیگ قهرمانان آسیا و صعود تیم ملی فوتبال به دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ادامه داشته باشد.

او افزود: امیدواریم این روند مثبت در رقابت‌های المپیک توکو نیز ادامه پیدا کند و بتوانیم با این موفقیت‌ها کام مردم را شیرین کنیم.

یک روز را هم به بطالت سپری نکردیم

سلطانی فر درباره توصیه خود به وزیر آینده ورزش و جوانان گفت: ما یک روز را هم به روزمرگی به پایان نرساندیم و همیشه با برنامه جلو رفتیم.

او افزود: فکر می‌کنم تمام مواردی که در برنامه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم را با درصد بالایی اجرا کردیم، اما علاقه داشتیم که علاوه بر ۵۵۰۰ پروژه‌ای که تکمیل کردیم پروژه‌های بیشتری بسازیم و در زمینه توسعه ورزش‌ همگانی نیز بهتر عمل کنیم.

وزیر ورزش درباره شیرین‌ترین اتفاق در دوران حضورش در وزارت ورزش گفت: اتفاقات شیرین زیادی داشتیم. به عنوان مثال نتایج جام جهانی ۲۰۱۸ و پیروزی در بازی اول و تساوی در بازی آخر و حتی پیام مقام معظم رهبری بعد از باخت به اسپانیا اتفاقات بسیار خوب و شیرینی بودند.

سلطانی فر ادامه داد: ما مشکلات زیادی را تجربه کرده ایم، اما عبور از برخی از این مشکلات برای ما شیرین است. من قطعا در سال‌های آینده اتفاقاتی که در این چند سال برای ما افتاد را چاپ خواهم کرد و اطمینان دارم کتابی که بیرون می‌آید یکی جذاب‌ترین کتاب‌ها برای اهالی ورزش خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما