شناسهٔ خبر: 48400105 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته شدن محور هراز به روی مسافران

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: محور هراز از امروز به روی مسافران بسته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: تعداد بیماران بستری شده در ۵ بیمارستان این شهر از مرز ۳۰۰ نفر و تعداد بیماران سرپایی از هزار نفر عبور کرده و شرایط نگران کننده کرونایی در این شهرستان حاکم شده است.

او با بیان اینکه محدودیت ورود خودرو‌های بومی به محور هراز در تعطیلات پیش رو با شدت و جدیت بیشتری اعمال می‌شود، افزود: این محدودیت در حد جریمه خودرو‌ها نیست و عوامل پلیس راه مستقر در لاریجان و ورودی شهرستان آمل مسافران غیربومی را به مبدا باز می‌گردانند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت:پلیس در مرحله نخست با تذکر و راهنمایی از ورود خوروهای غیربومی جلوگیری خواهد کرد اما در صورت ادامه و اصرار بر ورود با رانندگان متخلف برخورد قانونی انجام و خودرو نیز به مبدا بازگردانده می شود.

شریعت افزود: آمل اولین شهرستانی بود که وارد پیک پنجم کرونایی شد و تعداد بیماران کرونایی در آمل اکنون تقریباً دو برابر برخی از شهر‌های استان است.

بیشتر بخوانید:
شرایط بحرانی کرونا در آمل

او با بیان اینکه در دوره‌های قبل بیش از ۵۶۰ بیمار در مراکز درمانی شهرستان بستری شده بودند و شرایط بسیار وخیم شده بود، ادامه داد: محدودیت ورود مسافران برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام / ک

نظر شما