شناسهٔ خبر: 48399310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

معرفی برترین‌های مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در تبریز

مسابقات ترای‌اتلون و آکواتلون قهرمانی کشور به میزبانی سد امند تبریز با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور آقایان با شرکت برترین ورزشکاران از سراسر کشور صبح امروز ۲۷ تیرماه به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی و با تدابیر ویژه و رعایت کامل پروتکل‌‌‌های بهداشتی در محل سد امند شهرستان تبریز برگزار شد.

این مسابقات در سه بخش مسابقات ترای‌تلون مسافت استاندارد (کامل)، قهرمانی دانشجویان در این رشته و آکواتلون (دو، شنا، دو) در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به انجام رسید.

در بخش انفرادی ترای‌اتلون مسافت استاندارد (کامل) و در رقابت تماشایی و مهیج که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، ورزشکاران ابتدا مسیر ۱/۵ کیلومتری را در سد امند شنا کردند و پس از ۴۰ کیلومتر رکابزنی، ۱۰ کیلومتر دویدند.

در پایان، علی رضوانی ملی‌پوش کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر با امین سقایی ملی‌پوش دیگر کشور به مقام قهرمانی دست یافت، رضوانی برای دستیابی به این عنوان زمان ۲:۰۱:۴۲ را به ثبت رساند.

پس از وی امین سقایی با زمان ۲:۰۲:۰۱ دوم شد و محمدحسین طیبی نیز با زمان ۲:۰۲:۲۴ در رده سوم قرار گرفت. بدین‌ترتیب ملی‌پوشان ترای‌اتلون کشور هر سه سکوی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در رقابت بخش قهرمانی دانشجویان کشور این مسابقات نیز سکوهای بخش قهرمانی کشور تکرار شد و علی رضوانی از دانشگاه صنعتی شاهرود، امین سقایی از دانشگاه پیام نور شهر کرد و محمدحسین طیبی از دانشگاه پیام نور رباط کریم به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

قهرمانی آذربایجان‌شرقی در آکواتلون نوجوانان

بلافاصه مسابقات آکواتلون نیز در دو رده سنی برگزار شد که در بخش انفرادی رده نوجوانان، محمدامین یزدانی از اصفهان با زمان ۲۱:۲۴ ثانیه قهرمان شد، نوید ربیعی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۲۲:۲۷ در رده دوم قرار گرفت و مبین عبدالهی از استان میزبان با زمان ۲۲:۳۷ به مقام سوم دست یافت.

در بخش تیمی‌این رده، استان آذربایجان‌شرقی با مجموع زمان ۱:۱۰:۲۵ اول شد و استان‌های زنجان و اصفهان به ترتیب با زمان ۱:۱۱:۵۶ و ۱:۱۲:۲۳ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی نونهالان نیز علی اصغر کشاورزیان از اصفهان با زمان ۱۵:۰۶ قهرمان شد، صدرا ابراهیمی‌از استان آذربایحان‌شرقی با زمان ۱۵:۳۵ به مقام دوم رسید و کاوه میرزایی از کردستان با زمان ۱۵:۵۲ در رده سوم ایستاد.

در بخش تیمی‌رده نونهالان، این استان اصفهان بود که با ثبت زمان مجموع ۴۸:۴۹ صاحب عنوان قهرمانی شد و استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان نیز به ترتیب با زمان ۴۹:۰۹ و ۵۴:۳۴ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مراسم اهدای مدال و توزیع جوایز این رقابت‌ها با حضور گودرزی رئیس فدراسیون، دکتر حمیدی دبیر فدراسیون و ایوب بهتاج مدیرکل ورزش استان آذربایجان‌شرقی و تنی چند از مسئولان ورزش این استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما