شناسهٔ خبر: 48392259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی خبر داد؛

۳۰۰ پایگاه سازمان بهزیستی برای دریافت نذورات مردمی در روز عید قربان

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ پایگاه دریافت نذورات مردمی سازمان بهزیستی در خراسان رضوی آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بر اساس بخشنامه کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دریافت دام زنده ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده است اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی شروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

او افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح استان و مؤسسات خیریه دارای مجوز از سازمان بهزیستی، نذورات خود را به این اداره کل تحویل دهند.

مدیر اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند نذورات خود را برای ۶۰۰ هزار مددجوی بهزیستی در جهت حمایت از خانواده‌های نیازمند، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و افراد دارای معلولیت به ادارات بهزیستی تحویل نمایند.

بیشتر بخوانید

دکتر فیروزی بیان کرد: خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به شماره کارت ۷۸۴۶-۸۷۶۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.

او در پایان تصریح کرد: امسال باتوجه به شرایط کرونایی ما این آمادگی را داریم که نذورات مردم را درب منزلشان دریافت کنیم که برای این کار شماره تماس‌های ۳۸۵۱۸۹۳۱-۰۹۱۵۳۳۲۸۷۹۰-۰۹۹۳۴۲۴۸۳۸۰ از روز قبل از عید قربان آماده پاسخگویی و هماهنگی برای دریافت نذورات است.

 

انتهای پیام//ص.ب

نظر شما