شناسهٔ خبر: 48391966 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع بیش از ۴۶ میلیون لیتر نفتگاز در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: بیش از ۴۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در سه ماهه اول سال جاری در کردستان تامین و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآـورده‌های نفتی منطقه کردستان با حضور خود در شهرستان بیجار گفت: بیش از ۴۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در سه ماهه اول سال جاری در کردستان تامین و توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ در صد افزایش داشته است.

گیتی منش به مزایای زیست محیطی، افزایش راندمان سوخت خودرو‌ها و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل با استفاده از نفتگاز یورو اشاره کرد و افزود: روزانه ۵۰۳ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع می‌شود که سهمی ۵۳ درصدی از مصرف ناوگان حمل و نقل منطقه را شامل می‌شود.

او در زمینه تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی و شرایط شهرستان بیجار از لحاظ فعالیت‌های کشاورزی و وجود صنایع مختلف، به میزان سوخت تامین و توزیع شده در این ناحیه اشاره کرد وگفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

گیتی‌منش با اشاره به حضور بازرسان گروه معین منطقه در ناحیه بیجار از فعالیت هفت باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه باب جایگاه CNG در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودرو‌های عمومی، یک کارگاه تبدیل در شهر بیجار فعال و نسبت به تبدیل رایگان خودرو‌های ناوگان حمل ونقل عمومی (وانت بار‌ها و تاکسی) اقدام می‌کند که شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir نسبت به اخذ نوبت و تبدیل خودروی خود اقدام کنند.

در حال حاضر ۸۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات ارائه  می‌دهند.

انتهای پیام/م

نظر شما