شناسهٔ خبر: 48390154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عموزاده: نیروهای جبهه انقلاب نه سهمی مطالبه می‌کنند و نه جا می‌زنند

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نیروهای جبهه انقلاب از دولت آینده نه سهمی مطالبه می‌کنند و نه جار و جنجالی به راه می‌اندازند که سهمی به ما بدهید و نه هرگز جا می‌زنند و پا پس خواهند کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا عموزاده، رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ در نشست صمیمی اعضای شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب و وحدت اصولگرایان استان با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: همه دنیا در روز ۲۸ خرداد می‌خواستند تا در ایران چنین انتخاباتی برگزار نشود؛ اما با عنایت حضرت حق، دعای خیر حضرت ولی‌عصر(عج) و به اخلاص رهبری و بصیرت مردم، اتفاق بزرگی افتاد.

او ادامه داد: همه دنیای استکبار می‌خواستند تا مردم ما در انتخابات شرکت نکنند؛ اما شرکت کردند. در عین حال، می‌خواستند که کاندیدای انقلابی رأی نیاورد؛ اما مردم به وی رأی دادند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰گفت: همه دلسوزان انقلاب اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد برای پیروزی جریان انقلاب تلاش کردند و برخلاف دفعات گذشته که ساده از کنار مسأله رد می‌شدند و کار را با پیش‌بینی‌ها تمام‌شده می‌دانستند، این بار تا آخرین لحظه کوشیدند تا اتفاق مبارک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات رقم بخورد و از این‌رو، از همه زحمتکشان و مردم قدردانی می‌کنیم.

عموزاده اضافه کرد: شوراهای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به همراه نیروهای مستقل و حتی اصناف تلاش کردند تا نام آیت‌الله رئیسی از صندوق‌های اخذ رأی بیرون آید و باید از این تلاش‌ها قدردانی کرد.

او تصریح کرد: دو ماه تلاش مداوم در ستاد آیت‌الله رئیسی در استان سمنان انجام شد تا اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های وی در انتخابات تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و استکبارجهانی، آمریکا و غربی‌ها همواره در این سال‌ها برای نابودی انقلاب اسلامی و سپس تغییر پایدار رفتار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.

عموزاده گفت: دشمنان ما با همه این تلاش‌ها هرگز موفق نشدند تا مردم را از حاکمیت جدا کنند و در انتخابات اخیر نیز شاهد بودیم که تلاش‌های آن‌ها برای اینکه کاندیدای انقلابی رأی نیاورد، به فرجام مطلوبشان نرسید.

او اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هم‌اکنون هم دست از کار نکشیده‌اند و با تمام امکانات و بودجه‌های هنگفتشان به عناد و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهند و می‌خواهند مانع شوند تا دولت انقلابی محقق شود.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰تصریح کرد: اگر این هفته مطبوعات را مرور می‌کردید، برخی روزنامه‌ها می‌گفتند چه خوب است که دولت رئیسی از جهانگیری، زنگنه و ظریف و امثالهم استفاده کند؛ یا حتی عراقچی را پیشنهاد می‌دادند و می‌گفتند او به برجام مسلط است و جای ظریف بیاید، بهتر است.

عموزاده بیان کرد: برخی روزنامه‌ها القا می‌کردند که عراقچی در مذاکرات ژنو از ابتدا تا امروز بوده و بر موضوع اشراف دارد و خوب است جایگزین ظریف انتخاب شود و الآن هم تلاش می‌کنند و حتی نعل وارونه نیز زده‌اند که عراقچی در مذاکرات ژنو با روحانی مخالفت دارد و می‌گوید چیزی به دست نمی‌آید و چرا برنمی‌گردیم و ما را علاف کرده‌اید و این قبیل سخنان، برای ساخت محبوبیت و جایگاه در میان نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی است.

او گفت: امپراتوری رسانه‌ای غربی‌ها، حتی مسأله ربودن مسیح علی‌نژاد را علم کردند تا اگر نتوانستند با مسائل هسته‌ای، ما را تحت‌فشار قرار دهند، با مسائل حقوق بشری این فشار را وارد سازند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ تصریح کرد: برخی‌ها این روزها در رسانه‌ها گزینه‌هایی را به دولت آینده پیشنهاد می‌دهند که در راستای این است تا نگذارند دولت انقلابی مدنظر آیت‌الله رئیسی محقق شود.

عموزاده افزود: دشمنان همواره تبلیغات سوء علیه ایران اسلامی انجام می‌دهند و این سلسله کارها همچنان ادامه دارد.

او گفت: باید تلاش شود تا دولت اسلامی که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، محقق شود. نیروهای جبهه انقلاب از دولت آینده نه سهمی مطالبه می‌کنند و نه جار و جنجالی به راه می‌اندازند که سهمی به ما بدهید؛ البته هرگز جا نیز نخواهند زد و اگر خدمتی مطالبه شود، پا پس نخواهند کشید.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در استان سمنان در انتخابات ۱۴۰۰ ادامه داد: اگر به ما در آینده مراجعه شود، هر کاری از دستمان برآید برای تشکیل دولت اسلامی انجام خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم اختلاف جای وحدت و مسائل فرعی جای مسائل اصلی را بگیرد.

عموزاده گفت: مسیری که مورد رضای خدا، اهل‌بیت (ع) و رهبری است، با هدایت نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه می‌یابد و از هیچ کوششی در راه انقلاب و تشکیل دولت اسلامی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

نظر شما