شناسهٔ خبر: 48382007 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مدیران خودرو به دنبال عرضه آریزو ۵ توربو فیس لیفت به بازار است

صاحب‌خبر -

خبرها حاکی از آن است که مدیران خودرو قصد دارد سدان خانوادگی و محبوب آریزو ۵ توربو فیس لیفت را به همراه تغییرات فنی و ظاهری به بازار عرضه کند.

آریزو ۵ توربو فیس لیفت بعد از عرضه در بازار کشور چین به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار کشور عرضه می‌شود. آریزو ۵، سدان خانوادگی و محبوب شرکت مدیران خودرو است که سابقه حضور ۵ ساله در بازار کشور را دارد.

آریزو ۵ توربو فیس لیفت در راه بازار ایران

شرکت مدیران خودرو بر اساس تجربه موفق سدان‌های قبلی خود ام وی ام ۵۳۰ و ۵۵۰ در سال ۱۳۹۵ خودرو آریزو ۵ را با موتور ۱۵۰۰ سی سی تنفس طبیعی با گیربکس‌های دستی و CVT به بازار عرضه کرد. در سال ۱۳۹۶ با ارتقای پیشرانه به ۱۵۰۰ سی سی توربو و جایگزینی گیربکس CVT با دنده دستی آریزو ۵ توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. شرکت مدیران خودرو از سال ۱۳۹۵ تاکنون موفق به فروش بیش از ۲۲ هزار دستگاه آریزو ۵ گردیده است.

ام وی ام در نظر دارد با ارتقای فنی و ایجاد تغییرات ظاهری مخصوصا در داخل خودرو ضمن ایجاد ارگونومی بالاتر برای سرنشینان، لذت رانندگی را برای خریدارانی که به دنبال کابینی مدرن و لوکس هستند نیز دو چندان کند. سایر تغییرات انجام گرفته در آریزو ۵ جدید به زودی توسط این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما