شناسهٔ خبر: 48373185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بحران تخت بستری کووید در پارسیان

فرماندار پارسیان گفت: در بی سابقه ترین شرایط بستری و مراجعات سرپایی و همچنین کمبود شدید تخت بیمارستانی در شهرستان پارسیان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی رضاپور اظهار کرد: در بی سابقه ترین شرایط بستری و مراجعات سرپایی و همچنین کمبود شدید تخت بیمارستانی در شهرستان پارسیان هستیم و تنها گزینه برون رفت از شرایط بحرانی کرونا، تعامل و همکاری مردم است.

آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان تصریح کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت و همچنین افزایش بی سابقه موارد بستری در بیمارستان توصیه می شود مردم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند و در صورت تماس مراقبین سلامت و بهورزان با اشخاص جهت تزریق واکسن، هرچه سریعتر نسبت به این مهم اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر شاهد بستری گروه های سنی جوان و میانسال در بیمارستان هستیم و سن ابتلا به بیماری کرونا نسبت به قبل پایین تر آمده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان خاطرنشان کرد: با تلاش تیم بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در حال واکسیناسیون کووید ۱۹ برای گروه های سنی ۵۰ سال به بالا هستیم و هدفمان ایمنی در برابر ویروس است.

نظر شما