شناسهٔ خبر: 48367725 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرایط بحرانی کرونا در آمل

فرماندار آمل نسبت به وخامت وضعیت کرونایی این شهرستان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار آمل با ابراز نگرانی از شرایط بد کرونایی در این شهرستان، گفت:وضعیت بیماری همچنان افزایشی بوده و  تعداد بیماران سرپایی از هزار نفر عبور کرده است.

او افزود: ۳۱۱ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های آمل بستری هستند که  این وضعیت نگران کننده است.

شریعت عادی انگاری را زمینه شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: فاصله گذاری کم شده است و یادمان رفته کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند.

او افزود: با وجود الزامات که شهروندان اجرا می‌کردند در کنار واکسن، تصور نمی‌شد پیک پنجم را مانند پیک سابق تجربه کنیم، اما متاسفانه دلتا ما را غافلگیر کرد.

شریعت با بیان اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کوتاهی می‌کنند، گفت:مشاغل درجه یک بخاطر نیاز مردم تعطیل نشدند، اما قرار نیست مراعات نکنند، فروشگاه‌های بزرگ، سوپر مارکت‌ها و.. همه باید رعایت کنند.

او با تاکید اینکه اگر نتوانیم از این وضعیت عبور کنیم وضعیت پادگانی در شهرستان اجرا می شود، افزود: بیش از ۵۶۰ بیمار در۵ بیمارستان آمل در دوره‌های قبل بستری شدند که  آمادگی لازم برای شرایط بحرانی داشتیم، اما در مدیریت بحرانی مانند شرایط بیمارستانی نیست، به همین خاطر تلاش می‌کنیم به آن وضعیت نرسیم.

مرگ ۶۰۶ آملی بر اثر کرونا

حجت الاسلام رمضانی مسئول گروه جهادی تغسیل میت‌های کرونا با بیان اینکه  ۴ نفر روز گذشته و ۲ نفر امروز در آمل فوت شدند،گفت: ۶۰۶ نفر از ۴ فروردین پارسال تاکنون به دلیل  کرونا در این شهرستان فوت کردنده اند.

او در خصوص برگزاری مراسمات محرم، افزود:با توجه به نزدیک بودن محرم و اینکه مراسمات باید با رعایت شیوه نامه‌ها برگزار شود، ستاد کرونا باید کارگروه تخصصی محرم گذاشته تا هیئت‌ها آموزش‌های لازم را برای پیش گیری ویروس کرونا ببینند.
انتهای پیام/س

نظر شما