شناسهٔ خبر: 48356097 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی وقوع عمده جرائم در کشور است، گفت : مسئولان اجرایی باید راه چاره‌ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان، زمینه ارتکاب جرائم را از بین ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه، بلکه حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی است و جانانه از آن‌ها حراست می‌کند.

او گفت : امروز نیروی انتظامی دقیقا در مسیر ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت می‌کند و از همین رو گاهی اوقات مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد تا بلکه با این حربه از محبوبیت این نیروی خدوم و مردمی بکاهند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با این حال و به واسطه حضور فرماندهانی مقتدر و ولایی در راس این مجموعه و نیرو‌هایی مخلص و جان برکف در بدنه ناجا، همه تلاش‌های دشمنان بی فایده بوده و پلیس امروز پرچمدار امنیت در جامعه شده است.

آیت الله علما با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی عمده جرائم در کشور است، افزود: هرچند پلیس مجادهانه با این جرایم برخورد کرده و شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند، اما مسئولان اجرایی نیز باید راه چاره‌ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

او وضعیت امنیت کرمانشاه را بهتر از بسیاری استان‌های دیگر ذکر کرد و گفت: اگر برخی مجرمان هر از گاهی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث القای ناامنی می‌شود، پلیس به سرعت و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز مجرمان در کرمانشاه از کمترین امنیت برخورددار نیستند و بسیاری از آن‌ها به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

آیت الله علما از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: همه ما در جریان سختی کار نیرو‌های پلیس هستیم و وظیفه داریم به هر شکل که امکان پذیر است حمایت‌های لازم را از آن‌ها به عمل آوریم .

انتهای پیام/د

نظر شما