شناسهٔ خبر: 48355775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

افتتاح دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در رودان

به منظور افزایش سرعت و تسهیل در روند واکسیناسیون کرونا ویروس، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان رودان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس علیمرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان گفت: با افتتاح این مرکز ظرفیت واکسیناسیون کرونا ویروس چندین برابر افزایش خواهد یافت و امیدواریم تا پایان شهریور ماه امسال اکثر گروه‌های در معرض خطر همچون افراد سنین بالا، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، کارمندان، معلمان و ... برعلیه این بیماری واکسینه شوند.

وی افزود: در حال حاضر افراد سنین 60 سال به بالا در مراکز تجمیعی پیامبر اعظم (ص) و این مرکز واکسینه می‌شوند و به مرور به سایر گروه‌ها نیز به صورت تلفنی برای واکسیناسیون اطلاع رسانی می شود.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، ریاست شبکه بهداشت و درمان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار شد، افراد 60 به بالا و زیر 60 سال از خانواده معظم شهدا و جانبازان واکسینه شدند.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید (حاج قاسم سلیمانی) درسالن اجتماعات مدرسه علامه امینی جنب اداره فنی و حرفه ای در پشته معزآباد قرار دارد.

نظر شما