شناسهٔ خبر: 48352803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه:

قبل از دیدار با تیم ملی فوتبال ایران باید مقابل ازبکستان یا استرالیا بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه درباره آخرین وضعیت این تیم در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نزار محروس، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه درباره  آخرین وضعیت این تیم بیان کرد: ماموریت ما سخت است. شانس ما به اندازه همه تیم‌های حاضر در گروه است، البته با توجه به نحوه آماده‌سازی و امکاناتی که باید فراهم شود.

او افزود: تلاش می‌کنیم هماهنگی خوبی بین بازیکنان شاغل در لیگ و لژیونر‌ها ایجاد کنیم، اما زمان زیادی نداریم. یکی از مشکلات اصلی ما مصدومیت‌های فراوان خصوصا در خط دفاعی است. مصدومیت احمد صالح ما را نگران کرده است. تلاش می‌کنیم با استفاده از امکانات قطری‌ها درمان او را پیگیری کنیم. البته بازیکنان مستعدی در فوتبال سوریه هستند، اما زمانی کافی برای شناسایی گزینه‎های مورد نظر نداریم و باید به دنبال راه حل‌های فوری باشیم.

بیشتر بخوانید

محروس گفت: با حضور السوما، المواس و الخریبین هیچ مشکلی در خط حمله نداریم. قرار است خلیل الیاس لژیونر شاغل در لیگ آرژانتین هم به تیم ملی اضافه شود. در خصوص آمدن یک بازیکن کناری از لیگ یونان هم اقداماتی انجام شده و هیچ محدودیتی نداریم. هر بازیکن سوری که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌کنیم. ما یک اردوی تخصصی در پست‎های دفاع، دروازه و خط میانی داشتیم و در گام بعدی برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی مناسب با حضور همه بازیکنان تلاش خواهیم کرد. ممکن است یک اردوی برون مرزی هم پیش از دیدار با ایران داشته باشیم.

او در پایان اظهار داشت: هیچ تیمی در جهان وجود ندارد که نقطه ضعف نداشته باشد. نقطه ضعف تیم ما در عقب زمین است که باید این مشکل را حل کنیم. از فدراسیون درخواست کرده ام قبل از بازی با ایران یک مسابقه تدارکاتی برابر ازبکستان یا استرالیا داشته باشیم و در خصوص محل برگزاری بازی‌ها هم اردن را انتخاب کردیم که خوشبختانه رطوبت و گرمای کشور‎های خلیج فارس را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما