شناسهٔ خبر: 48347660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عصبانیت استاندار خوزستان از سوال درباره علت مشکل آب آشامیدنی مردم + فیلم

استاندار خوزستان در پاسخگویی به سوالاتی در خصوص علت مشکل آب آشامیدنی مردم عصبانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، استان خوزستان از جمله استان هایی است که در این روزهای تابستانی از خشکسالی رنج می برد و مردم روستاها و مناطق مختلف درگیر استان با بی آبی به این موضوع معترض هستند و سعی کرده اند به شکل های مختلفی این اعتراض ها را به گوش مسئولان برسانند. 

در این رابطه و پاسخگویی سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان به عنوان مسئول استان به یک مصاحبه تلفنی دعوت شد تا پاسخگوی مشکلات پیش آمده در رابطه با بی آبی باشد. 

در این مصاحبه تلفنی سوالاتی در خصوص آمار واقعی روستاها و مناطق تشنه در استان خوزستان از طرف مجری برنامه  مطرح شد که در پاسخ به این سوال و توضیحاتی که استاندار ارائه کرد مجری قانع نشده و در ادامه با تاکید بر سوال قبلی موجب عصبانیت استاندار خوزستان شد.

در این مصاحبه سلیمانی دشتکی با بیان اینکه کارهای بزرگی انجام داده ایم اما شلتوک کاری در بالادست زیاد شد و آب پائین دست و هورالعظیم بسیار کم شده، گفت:قبل از تنش آبی اخیر هم بیش از ۷۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شدند که در حال حاضر تنش آبی را به سرعت ساماندهی کرده ایم که برطرف شود.

در ادامه مجری برنامه با مطرح کردن سوال مشکل آب ۷۰۰ روستایی که گفتید، چه زمانی حل می‌شود؟ پاسخ استاندار خوزستان با عصبانیت این بود که بفرمائید کدام روستا آب ندارد تا ما انجام دهیم!؟

 

 

<div id="video-display-embed-code_14334360"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7823504/14334360?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/ب

 

برچسب‌ها:

نظر شما