شناسهٔ خبر: 48342809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چاه آب شرب جدید در باغملک وارد مدار شد

فرماندار باغملک از عملیات اجرایی و آماده سازی چاه جدید آب شرب واقع در منطقه چم مسیح این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد نجاتی پور فرماندارباغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به بازدید از عملیات اجرایی و آماده سازی چاه جدید آب شرب این شهر واقع در منطقه چم مسیح گفت: این چاه که هفتمین حلقه چاه آب شرب این شهر است از سال‌های گذشته حفر شده بود که با تلاش‌های فراوان و پس از تامین منابع مالی لازم به میزان ۱۰ میلیارد ریال اخیرا تجهیز و وارد مدار گردید که با وارد مدار شدن این چاه، بخش قابل توجهی از کمبود آب شرب همشهریان بویژه محلات حاشیه‌ای حل خواهد شد.

او سعه صدر، شکیبایی و همکاری همشهریان ارجمند را ستودنی عنوان کرد و افزود: عاجزانه از مردم تقاضا داریم در مصرف کالا‌ها و خدمات عمومی علی الخصوص برق و آب در این شرایط نامطلوب قناعت و صرفه جویی نمایند.

نجاتی پور اظهار کرد: همه  همکاران در ادارات خدماتی بصورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته در تامین آسایش، ترفیه عمومی و خدمات رسانی به شهروندان باغملکی در تلاش هستند.

فرماندار باغملک در پایان از زحمات شبانه روزی رییس و کارکنان زحمتکش اداره آب در تجهیز و آماده سازی وراه اندازی چاه هفتم شهر باغملک و همکاری رییس و کارکنان اداره برق و پیگیری‌های  نماینده مردم در مجلس تقدیر و تشکر نمود.

برچسب‌ها:

نظر شما