شناسهٔ خبر: 48336743 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

عادل مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای:

حدود 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند / تمامی محورهای مواصلاتی تهران در ترافیک روان هستند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که بیش از 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک روان می باشند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که بیش از 300 هزار خودرو از استان تهران خارج شدند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران دارای ترافیک روان می باشند.

 

به گزارش فارس، عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، اظهار کرد: از عصر روز چهارشنبه، خروج خودروها از استان تهران آغاز شده است و دوربین ها تردد خودرو ها را در محورهای مواصلاتی استان تهران به خصوص آزاد راه تهران- کرج، ثبت کردند.

 

وی ادامه داد: ترافیک در ساعت 21 پنجشنبه در محورهای خروجی استان تهران سنگین گزارش شده بود، اما ساعاتی بعد شاهد ترافیک روان در تمامی محورها بودیم.

 

مصدقی بیان کرد: طبق گزارش های دریافتی، 301 هزار و 820 خودرو از استان تهران خارج و 269 هزار و 930 خودرو به استان تهران وارد شدند.

 

وی به موضوع هواشناسی اشاره و افزود: طبق نظر کارشناسان هواشناسی، آسمان صاف تا نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتاَ شدید تا شدید و گرد و خاک موقت و در ارتفاعات افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق در محور های مواصلاتی استان تهران پیش بینی شده است.

نظر شما