شناسهٔ خبر: 48335420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نکونام: می توانستیم سپاهان را در طول ۹۰ دقیقه شکست دهیم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر در بازی امشب در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم در ۹۰ دقیقه پیروز میدان شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جواد نکونام بامداد جمعه پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: یک دیدار دیگر با سپاهان انجام داده بودیم که بازی خوبی بود و اگر کمی در آن مسابقه دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم.

سرمربی فولاد با بیان اینکه در بازی امشب لیاقتمان خیلی بیشتر از این بود گفت: هر ۲ تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و خوشحالم که توانستیم تیم پر قدرت و پر مهره سپاهان را که یک تیم هم روی نیمکت داشت شکست دهیم.

وی با بیان اینکه باید به سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک بگویم افزود: تمام تلاشمان را انجام  دادیم و اگر ۱۱ نفره بودیم می توانستیم در شرایط بازی آنها را شکست دهیم، اما متاسفانه داور کمی سخت گیرانه عمل کرد و بازیکن ما را اخراج کرد. 

نکونام گفت: بعد از آن صحنه تمرکزمان از دست رفت و گل خوردیم و در ادامه شیرازه ما از هم پاشید اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و حتی در وقت اضافه دوم می توانستیم گل بزنیم.

وی با اشاره به اینکه شکست دادن تیم سپاهان واقعا سخت است‌ افزود: آنها تیم های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال و تراکتور را اذیت کردند، اما ما در یک بازی تاکتیکی مزد برتری مان را گرفتیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: از روز اولی که به اهواز آمدم، حمایت شدم و امیدوارم در ادامه فصل را برای فولاد خوب تمام کنیم. قول می دهم برای کسب بهترین نتایج تلاش کنیم  و آرزوی قلبیم این است که فولاد همیشه سربلند باشد.

وی افزود: در تیم فولاد تجربیات خوبی کسب کردم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کردم. بازیکنانی در اختیار دارم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند و برای لباسی که بر تن دارند خیلی تلاش می‌کنند.

نکونام بیان کرد: ما با دست خالی در برابر یکسری از تیم‌ها که واقعا در بازی های لیگ و جام حذفی هزینه کرده اند، عملکرد خوبی داشتیم و با سخت کوشی توانستیم به جمع چهار تیم حذفی برسیم. 

وی افزود: سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم و دوست ندارم به آینده نگاه کنم. همه برنامه ما تمرین برای مسابقه بعد است تا از آن رقابت‌ موفق بیرون بیاییم.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان با برتری ۶ بر پنج فولاد در ضربات پنالتی به پایان رسید و این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

نظر شما