شناسهٔ خبر: 48335198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجیدی: فغانی قضاوت خوبی داشت/ پاداش به بازیکنان استقلال را ۲ برابر خواهم کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: داور در دیدار مقابل پرسپولیس قضاوت خوبی داشت و این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشیت خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. به تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این برد توانسته باشیم دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره اینکه مربیان پرسپولیس درباره قضاوت داوری اعتراض کرده اند، بیان کرد: داوری بازی مشکلی نداشت و فغانی خیلی خوب سوت زد. مشکلات پرسپولیسی ها به من ارتباط پیدا نمی‌کند.

مجیدی گفت: به طور کامل در روز‌های آتی درباره مشکلات استقلال حرف خواهم زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استراتژی و هدف ما بر این بود که بازی را در دقیقه ۹۰ تمام کنیم که به پنالتی کشیده شد. تمامی بازیکنان اصلی به وظایف خود به خوبی رسیده اند و نیازی به تعویض در بازی نبود. ضربات پنالتی در دربی به مسائل روحی و روانی بستگی دارد و بازیکنانی را در پنالتی زدن انتخاب کردیم که از لحاظ روحی در موقعیت خوبی قرار داشتند.

مجیدی افزود: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و در بازی حساس هم موقعیت‌ها کاهش پیدا می‌کند و هر تیمی که از موقعیت‌ها بهره ببرد برنده بازی خواهد بود. در بازی قبلی تنها پرسپولیس یک موقعیت داشت و به برد رسید. با تمام وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم.  افتخار می‌کنم که سرمربی چنین بازیکنانی بودم. بازیکنان با شرفی که بدون عین دریافتی اینطور بازی می‌کنند. از هواداران می‌خواهم قدر بازیکنان را بدانند و اگر این تیم حفظ شود و شاکله حفظ و تقویت شود من قول می‌دهم این تیم در آسیا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

او افزود:پرداختی پاداش به بازیکنان ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. در ۷ بازی که ۶ برد و یک تساوی دریافت کردیم دوستان خوبی داشتم که در پرداخت پاداش‌ها به من کمک می‌کنند و مطمئن باشید پاداش برد را برای بازیکنان در بازی بعدی ۲ برابر خواهم کرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما