شناسهٔ خبر: 483346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرکشی مسئولین بندرانزلی از خانه سالمندان

پرستاری که خود جایگاه والایی دارد برکتی است که از نگهداری این بزرگواران به ما می رسد و خدمتی که به آنان می‌کنیم رضای الهی را کسب می کند.

صاحب‌خبر -

ضیافت افطاری به همت اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انزلی در سرای سالمندان میعاد بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش ایلنا از انزلی، در این مراسم که امام جمعه، فرماندار، مدیرکل میراثفرهنگی، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند.
فرحناز غفاری فر، رئیس بهزیستی بندرانزلی، گزارشی از آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین و یتیم خانه های شهرستان ارائه داد.
روحانی فر، فرماندار بندرانزلی با اشاره به اهمیت نگهداری از سالمندان گفت: سالمند نعمت خانه است و بر همه واجب است تا با حفظ و نگهداری از آنان هم قدردان زحماتشان که توان و جوانی خود را در پرورش و نگهداری از ما گذراندند اعلام کنیم و هم رضای الهی را کسب کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه بندرانزلی هم با تبریک میلاد خجسته حضرت امام حسن(ع) گفت: تکریم از پدران و مادران که زندگی خود را برای فرزندان خود صرف کردند وظیفه انسانی و اسلامی همه است.
وی افزود: پرستاری که خود جایگاه والایی دارد برکتی است که از نگهداری این بزرگواران به ما می رسد و خدمتی که به آنان می‌کنیم رضای الهی را کسب می کند.

امام جمعه انزلی بیان داشت: به همین جهت در نظام اسلامی برای نگهداری از سالمندانی که سرپرستی ندارند و یا نگهداری از آنان دشوار است تشکیلاتی مانند بهزیستی با راه اندازی آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین در تحقق منش انسان دوستی و تکریم سالمندان توانسته گامهای مثبتی بردارد و در ترویج فرهنگ جلب رضای الهی بکوشد.
در پایان این ضیافت صمیمی هدایایی به سالمندان ساکن این آسایشگاه اهدا شد.

نظر شما