شناسهٔ خبر: 48334413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از منطقه پردیسان بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در بازدید از پردیسان در جریان مشکلات و مطالبات مردم این منطقه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه پردیسان و گفت و گو با اهالی در جریان مسائل و،مشکلات و مطالبات مردم این منطقه قرار گرفت.

او در بدو ورود به این منطقه بر مزار شهید گمنام مدفون در مصلای پردیسان حضور یافت و با قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی مزار نورانی آن شهید والامقام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در منزل شهید اسماعیل هاشم، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس  که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از انقلاب و کیان اسلامی صیانت کردند را گرامی داشت و بر ضرورت تجلیل و تکریم از ایثار و صبر و مقاومت والدین شهدا تاکید کرد.

حضور در منازل برخی افراد کم برخوردار و بررسی مسائل عمرانی منطقه پردیسان از دیگر برنامه های نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود.

حجت الاسلام ذوالنوری همچنین با حضور در مصلای پردیسان و دیدار با امام جمعه این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های اهالی این منطقه قرار گرفت.

او بر ضرورت دسته بندی و تعیین اولویت های منطقه و ارسال آن به مجمع نمایندگان جهت پیگیری و به عنوان مطالبه مردم تاکید کرد و گفت در اولین فرصت بعد از استقرار دولت جدید در جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه باید مسائل و مشکلات پردیسان بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مسجد امام حسین(ع) در نشستی مشترک با حضور برخی مسئولان و ساکنین پردیسان از نزدیک در جریان درخواست ها و دغدغه های اهالی این منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

نظر شما