شناسهٔ خبر: 48329867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اژه‌ای: بیکاری مهمترین مشکل استان ایلام است/ دستگاه‌ها برنامه ریزی بلندمدت داشته باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: بیکاری در استان ایلام را جزو مهمترین مشکلات است و همه‌ی دستگاه‌ها بایستی بتوانند با برنامه ریزی بلند مدت این مشکل را مرتفع سازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ضمن حضور در شورای تامین استان گفت: دادگستری کل استان ایلام باید از بنگاه‌هایی که به دلیل مشکلات بانکی به تعطیلی کشیده شده‌اند، بررسی و حمایت کند.

وی بیکاری در استان ایلام را جزو مهمترین مشکلات دانست و افزود: همه‌ی دستگاه‌ها بایستی بتوانند با برنامه ریزی بلند مدت این مشکل را مرتفع سازند و هر پروژه سرمایه‌گذاری نیمه تمامی که سبب اشتغال و رونق اقتصادی استان ایلام است را به ما معرفی کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: رفع مشکلات پروژه‌ها و رونق تولید از مهمترین مسائل مدنظر آیت‌الله رئیسی بوده و دستگاه قضا آماده است تا هر مشکلات سرمایه گذاری و واحدهای اقتصادی را مرتفع سازد. 

وی به معضل حاشیه نشینی اشاره کرد و ادامه داد: حاشیه نشینی می‌تواند تبعات جدی اجتماعی و قضایی را به دنبال داشته باشد که بایستی با برنامه ریزی به رفع مشکلات در این زمینه پرداخت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ی

نظر شما