شناسهٔ خبر: 48294614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی ارتش در زاهدان؛ بیمارستانهای خاش و زابل به زودی به بهره‌برداری می‌رسند

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش در اصفهان گفت: عملیات احداث بیمارستان کرونایی ارتش در زاهدان ،با سرعت تمام در حال انجام است و فردا پس از افتتاح توسط فرمانده ولایتمدار نیروی زمینی ارتش ،آماده پذیرش بیمار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشکده هوانیروز ارتش در اصفهان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش در اصفهان و تهران اظهار داشت: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده ولایی نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات احداث بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان،در مراحله پایانی است و فردا با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره برداری خواهد رسید و پذیرش بیمار خواهد داشت.

وی که قبلا احداث بیمارستانهای صحرایی اصفهان و تهران را اجرا کرده است، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گردو خاک و گرمای شدید،ن وع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب کرده‌ایم و در مقابل سرما و گرما و بادهای شدید، عایق و در مقابل زلزله ایمن است .

مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش در اصفهان و تهران ادامه داد: این بیمارستان 60 تختخوابه با تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده است و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا یکصد تختخواب را نیز دارد .

وی تصریح کرد: فرمانده میدانی همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان ،فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز گوش به فرمان امیر سرتیپ کیومرث حیدری ،آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در منطقه سیستان و بلوچستان پای کار نگهدارد.

سرهنگ خلبان رحمانی، غیرت و نجابت مردم شریف سیستان و بلوچستان را ستود و خاطرنشان کرد: در مقابل این مردم شریف و بزرگ، لحظه ای از کار خسته نخواهیم شد و به همراه همکارانش به خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخار می‌کنند.

 وی با اشاره به احداث دو بیمارستان با  همین امکانات در خاش و زابل اشاره کرد و گفت: عملیات احداث بیمارستانهای خاش و زابل با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

 فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش بیان کرد: به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله‌کشی آب 17 روستا را نیروی زمینی ارتش به عهده گرفته که به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/163/ ت

نظر شما