شناسهٔ خبر: 48294008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 ۱۰ هزار دز واکسن کوو ایران برکت در زاهدان تزریق شد

زاهدان- ایرنا- رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان از تزریق ۱۰ هزار دز واکسن کوو ایران برکت طی چهار روز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر جلیل نجاتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خوشبختانه شاهد استقبال گسترده شهروندان عزیز زاهدانی از واکسن ساخت کشورمان هستیم اظهارداشت: از روز جمعه هجدهم تیر تاکنون در پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر زاهدان، نزدیک به۱۰ هزار نفر از گروه‌های هدف بالای ۵۰ سال دوز اول واکسن کووایران برکت را دریافت کردند.

وی ادامه داد: بی‌شک دستیابی به این مهم بدون وجود همکارانی دلسوز از واحدهای مختلف مرکز بهداشت و حمایت گروه‌های جهادی بویژه بزرگمردان بسیج جامعه پزشکی مقدور نبود.

رییس مرکز بهداشت زاهدان خاطرنشان کرد: با توجه به این استقبال گسترده، در آینده نزدیک، مراکز واکسیناسیون جدید راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: از گروه‌های جهادی، عزیزان بسیجی و داوطلبان متخصص که در این روزها دوشادوش کارکنان بهداشتی به خدمت رسانی مشغول هستند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

به دگفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن یک‌هزار و ۶۷۹ بیمار جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۷۳ هزار و ۲۷۱نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود: با فوت ۲۴ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۸۰۳ بیمار حاد تنفسی و ۴۴۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

نظر شما