شناسهٔ خبر: 48274016 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

ضرورت تغییر اقتصاد کشور و مدیریت اقتصادی از کارمند سالاری به کارآفرین سالاری

ستاد تخصصی کارآفرینان کشور خواستار آن است که از ظرفیت ها و استعدادهای کارآفرینان در دو بعد رایزنان بازرگانی و معاونت کارآفرینان دردولت آینده به منظور مرتفع کردن مشکلات اقتصادی استفاده شود.

صاحب‌خبر -

استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای کارآفرینان در دو بعد رایزنان بازرگانی و معاونت کارآفرینان را در کابینه آتی به منظور مرتفع کردن مشکلات اقتصادی را به رئیس جمهور آینده کشور پیشنهاد می کنیم.

در متن بیانیه ستاد تخصصی کارآفرینان کشور آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الهم صل علی بن موسی الرضا المرتضی بعدد ما احاط به علمک

اکنون که بارقه هایی از امید به تحقق گشایش اقتصادی به همراه گسترش شفافیت و فساد ستیزی و مبارزه با رانت و عدالت گستری با تأسی از آرمان های مکتب امام خمینی(ره) نائب بر حقش امام خامنه ای در بلندای مرام صادقانه شهید حاج قاسم سلیمانی به دست مبارک سید محرومان شکل گرفته است و ما کارآفرینان برگ زرین دیگری به کتاب افتخاراتمان برای ایران قوی و سربلند، با مساعی و همراهی تمام کارآفرینان کشور در شور و شعف انتخاباتی و رأی به سید محرومان ایجاد کردیم با اتکال به خداوند متعال و تفکر و تعهد شما رئیس جمهور منتخب که دغدغه اصلی تان اشتغال ، معشیت و کارآفرینی است. بدانید، کارآفرینان که رنج ها و فشارهای اقتصادی و زخم های کهنه را از دولت قبل تحمل کرده اند با اعتماد و امید به مدیریت توانمند و امید آفرین پای کار نظام و کشور هستند، زمان و مکان نمی شناسد و لباس کار پوشیده اند و گیوه ورکشیده اند که اقتصاد کشور را با چرخش پاشنه آشیل مدیریت اقتصادی از کارمند سالاری به کارآفرین سالاری تغییر و مدیریت اقتصاد کشور را به مدیران خبره کشور بسپارند؛تورم کمرشکن، نظام بانکی غیر مولد ،رشد سرسام آور نقدینگی، به هم ریختگی بازار تولید و صادرات و هزاران زخم مزمن فقط بدست این مدیران علاج میگردد و لاغیر؛ بر همین اساس در عرصه انتخابات مجاهدتی به همراهی کارآفرینان نمودیم وکارخانه به کارخانه ، پلاک به پلاک رفتیم تا در طلیعه گام دوم انقلاب دیپلماسی اقتصادی کشور را با نقش آفرینی کارافرینان مدیریت کنیم. اینجانب دکتر محمدتقی دباغیان دبیر کل ستاد کارآفرینان کشور حضرتعالی با شناختی که از میدان اقتصادی کشور دارم، میدان مین گذاری شده ای را تحویل گرفته اید که خنثی کنندگان این مین ها کارآفرینان هستند و بس.

لذا استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای کارآفرینان را در دو بعد رایزنان بازرگانی و معاونت کارآفرینان را در کابینه حضرتعالی به منظور مرتفع کردن مشکلات اقتصادی پیشنهاد می نماییم و برایتان توفیق در دولت قوی اقتصادی را مسألت داریم.

در پایان به اطلاع می رساند که ستاد کار آفرینان فعالیت های خود را تحت عنوان شورای عالی کارآفرینان شروع واعلام موجودیت می‌کند.

*دبیر کل ستاد تخصصی کارآفرینان کشور

نظر شما