شناسهٔ خبر: 48270493 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ماجرای تعلیق وکالت بازیگر معروف چه بود؟

بهادری جهرمی گفت: پرونده این بازیگر معروف به مدت ۲ سال است که تعلیق شده، پس از شکایت از این وکیل من خودم درخواست تعلیق پرونده او را داشتم، اما خبر تعلیق پرونده وی از سوی مرکز اعلام نشد و ماجراهایی از بیرون مرکز مطرح و اعلام شد که او تعلیق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره تعلیق پرونده یک بازیگر معروف گفت: پرونده این بازیگر معروف به مدت ۲ سال است که تعلیق شده، پس از شکایت از این وکیل من خودم درخواست تعلیق پرونده او را داشتم، اما خبر تعلیق پرونده وی از سوی مرکز اعلام نشد و ماجراهایی از بیرون مرکز مطرح و اعلام شد که او تعلیق شده است.

وی گفت: این بازیگر محکومیت انتظامی گرفته است و دو عنوان تخلف داشته که رأی یک مورد آن صادر شده و برای عنوان دوم تخلف وی هم به زودی جلسه‌ای برگزار می‌شود، اما این فرد ابطال پرونده نشده است.

 تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی به علت محکومیت در پرونده کیفری

ماجرا از این قرار است که چندی پیش کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا قوه قضائیه عنوان کرده بود که خبر تعلیق وکالت حسام نواب صفوی صحت دارد. نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد، نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما