شناسهٔ خبر: 48236881 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی کشور توسط پرتاب گر کهگیلویه و بويراحمدی

دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: محمد رضا ضیایی جوان کهگیلویه و بویراحمدی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلا دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام طباطبایی دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام قهرمانی پرتاب گر دیسک نوجوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

طباطبایی گفت: رقابت‌ های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

او از کسب مقام اول و مدال طلای پرتاب گر استان در ماده پرتاب دیسک خبر داد و افزود: محمدرضا ضیایی با پرتابی به طول ۵۶ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، حسین رشمه کریم از تهران با پرتابی به ۵۲.۴۸ متر دوم شد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتابی به طول ۴۶.۰۸ متر به مقام سوم رسید.

طباطبایی ادامه داد: در این ماده محمد رضا شاطر آبادی از کرمانشاه، اسماعیل صالحی از چهارمحال‌ و بختیاری و آرمین رمضان‌پور از گیلان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

او از کسب مقام نهم تیم دوومیدانی نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این رقابت ها تیم های کردستان، گلستان، یزد ،چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، همدان، زنجان مقام های اول تا هشتم را کسب کردند.

رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۵ استان در شهرکرد برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور کویت برگزار دعوت می شوند.

انتهای پيام/س

برچسب‌ها:

نظر شما