شناسهٔ خبر: 48230144 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور خبر داد

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه با اعلام ورود ۵۰۰ هزار دُز واکسن کرونا امروز به کشور، گفت: بامداد یکشنبه نیز همین مقدار واکسن وارد می‌شود و برای ادامه و افزایش واردات تلاش می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، رضا زبیب دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه در صفحه توئیترش با اشاره به ورود یک محموله ۵۰۰ هزار دُزی واکسن کرونا به کشور، نوشت: با تلاش بی‌درنگ همکاران، امروز ۵۰۰ هزار دُز واکسن وارد شد. بامداد فردا هم تقریبا همین مقدار (باقیمانده ۱.۵ میلیون پنجشنبه) وارد می‌شود.

وی افزود: بدین ترتیب از پنجشنبه تا یکشنبه، ۲ میلیون دُز وارد شده است. برای ادامه و افزایش واردات تلاش می‌کنیم.

زبیب در ادامه به توئیت پنج روز پیش خود اشاره کرد که گفته بود:پنج روز پیش نوشتم تلاش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا کرده و ادامه می‌یابد. تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

وزارت خارجه از ورود 500 هزار دوز واکسن به کشور خبر داد

310 310

برچسب‌ها:

نظر شما